Skype telefon med RJ45 stik....
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-02-05 14:40

Findes der en skype telefon med RJ45 stik så man kan smække
den DIREKTE i sin switch eller router?

Så slipper man for at ha sin pc tændt hele tiden +
det må det måske gi lidt mindre tab...

Ville være fedt hvis det var en trådløs som denne
http://a8fb3516298d98eec1256f1c0040e3f9.dualphone.net/
Og super gerne med hovedset...

Henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 20-02-05 19:29

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev
> [...]
>
> Så slipper man for at ha sin pc tændt hele tiden +
> det må det måske gi lidt mindre tab...
>
> Ville være fedt hvis det var en trådløs som denne

Det er jo lidt svært, eftersom Skype er en software baseret telefon, så du
skal have en maskinen der afvikler skype programmet.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-02-05 19:37

> [...]
>
> Det er jo lidt svært, eftersom Skype er en software baseret telefon, så du
> skal have en maskinen der afvikler skype programmet.

Det er jeg klar over, men tænkte på at det da nok ikke er større end at
det kunne afvikles fra en firmware...

Henrik

Fra : none

Dato : 20-02-05 19:36

Kan du ikke bruge 'rigtigt' ip-telefoni med f.eks. sip eller
iax-protokollen, så kan du købe telefonadaptere/iptelefon.

/HH

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-02-05 19:42

Fortæl lige lidt mere om det...

Er det også samme takst som Skype?

Og kan man ringe til både, almindelige telefoner, mobiltelefoner og skype
brugere?

Henrik

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 19:44

se på f.eks. www.musimi.dk

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 20-02-05 22:09

On Sun, 20 Feb 2005 19:42:05 +0100, Henrik (Silkeborg) wrote:

> Fortæl lige lidt mere om det...
>
> Er det også samme takst som Skype?

Både og

> Og kan man ringe til både almindelige telefoner

Selvfølgelig.

> mobiltelefoner

Også det - det er bare lidt dyrt i længden!

> og skype
> brugere?

Nope. Skype er en lukket standard, så det går (endnu) ikke. Men måske
komme det - hvem ved hvad fremtiden bringer

Men ellers kan du jo få dine skype-forbindelser til at oprette en
sip-konto et sted så I kan snakke samme igen.

Jeg har selv konti (og dermed telefon-numre) i danmark, tyskland og england
- og det er kun det danske der koster noget ud over forbruget

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-02-05 20:27

In article <pan.2005.02.20.21.09.23.382105@hpc.dk>, Henning Wangerin wrote:

> Både og

Ja, det afhænger vel af udbyder.

> Selvfølgelig.

> Også det - det er bare lidt dyrt i længden!

Nogle udbydere er da under 80 øre/min.

> Nope. Skype er en lukket standard, så det går (endnu) ikke. Men måske
> komme det - hvem ved hvad fremtiden bringer

Ja, der kommer Skype-In engang når de får styr på forretningen.
Og så kan man til alm. telefontakst.

> [...]
>
> Jeg har selv konti (og dermed telefon-numre) i danmark, tyskland og england
> - og det er kun det danske der koster noget ud over forbruget

Og det er vel fordi du har Skype-In (altså et fastnetnummer andre kan ringe
til dig på) - Og det har du 6-12 måneder inden Skype tilbyder det.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 21-02-05 21:10

> Og det er vel fordi du har Skype-In (altså et fastnetnummer andre kan ringe
> til dig på) - Og det har du 6-12 måneder inden Skype tilbyder det.

Hvorhenne læste du at han blandede Skype ind i det?

--
Michael
Spritnyt Eltax højttalersæt på auktion