Manglende snak om SE S700i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-05 00:12

Jeg fundere lidt over hvorfor jeg ikke kan finde så megen debat om SE S700i,
er det fordi den bare er yt, eller er den så ny, at der ikke er så mange
der har den?

Ivar Madsen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-02-05 20:01

> Jeg fundere lidt over hvorfor jeg ikke kan finde så megen debat om SE
S700i,
> er det fordi den bare er yt, eller er den så ny, at der ikke er så mange
> der har den?

Hej.

Der har været meget debat om den på www.mobildebat.dk.

Personligt er jeg yderst tilfreds med min - lækkert kamera, nogenlunde
størrelse, og radio/MP3-afspiller.

Er der noget specifikt du gerne vil vide om den?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : AndersF \(6400\)

Dato : 20-02-05 23:05

Jeg er også godt tilfreds med min, skal dog lige have den låst op,så jeg kan
bruge mit Telmore kort istedet for TDC.

/MOS

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-02-05 23:27

AndersF (6400) wrote:

> Jeg er også godt tilfreds med min, skal dog lige have den låst op,så jeg
> kan bruge mit Telmore kort istedet for TDC.

Jeg tror at jeg køber en mandag/tirsdag.
Jeg har Telemore idag, hvorden forgår det med overførsel af tlf.nr?
Jeg kan jo ikke sætte mit telmore kort i, og det tager jo nogen tid, før de
kan få overført nummeret, får man et midertideligt nr, så man kan bruge den
fra dag 1, eller hvordan?

Ivar Madsen

Fra : AndersF \(6400\)

Dato : 20-02-05 23:32

Du skal nok regne en 14 dages tid. Det gjorde det da jeg skiftede fra TDC
(taletidskort - beholdt nummeret).

/AndersF (6400)

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 14:28

Ivar Madsen wrote:

> Jeg tror at jeg køber en mandag/tirsdag.

For Guds skyld, hvis du køber en Orange, så check den ikke er branded!
(orange ikoner i menuerne osv) ... det kan nemlig ikke fjernes igen. Jeg
havde selv f*andens til ballade med at få min byttet til en ikke-branded
telefon. Du kan let se om den er branded eller ej, for der står nemlig også
"Orange" på selve telefonen.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-02-05 19:48

"Kim Frederiksen" <kim.frederiksen snabela gmail.com> wrote:

> [...]
> havde selv f*andens til ballade med at få min byttet til en ikke-branded
> telefon. Du kan let se om den er branded eller ej, for der står nemlig

Godt jeg kom tilbage til Orange 1 minut i lukketid, så det ikke blev i dag,
havde ellers besluttet mig til at det skulle være en K700i,,,

Det er i grove træk, kun skærmen, kameraet, og den fysiske størelse, der er
forskæld på de to, og

TDC: S700i
1200,00 Nu og her
100,00 oprettelse
180,00 Abloment
1200,00 min forbrug i 6 md.
-------
2680,00 ialt.

K700i dyre.

Orange: K700i
1000,00 Her og nu
100,00 Oprettelse
600,00 i min forbrug
-------
1700,00 ialt.

S700I dyre.

Ivar Madsen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 21-02-05 21:40

> Det er i grove træk, kun skærmen, kameraet, og den fysiske størelse, der
er
> forskæld på de to, og

...Og så lige muligheden for ekstra hukommelseskort.

Fra : MOS

Dato : 25-02-05 20:51

Husk lige at telefonen også er fysisk større...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk