find den billigste campingplads i danmark
Fra : NP

Dato : 19-02-05 23:57

Hej

Til dem der kan lide at holde ferie i Danmark er der nu kommet
en net side hvor du kan se alle pladser i Danmark fra den billigste til den
dyre. Og få udregnet prisen for din familie med alle
omkostninger det indebære at overnatte og bo der.
se den her.
http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/

Fra : Michael

Dato : 20-02-05 10:22

On Sat, 19 Feb 2005 23:57:08 +0100, "NP" <n-k-p@mail.dk> wrote:
Rigtig god ide! men siden kunne måske blive lidt mere overskuelig hvis
det stod nedad istedet for henad.
Ang. campingpladsernes hjemmeside som også skulle stå der har du vist
glemt noget ........... for jeg kan ikke finde dem ;o/
Ellers en fin ide med sådan en side !!

Fra : phk

Dato : 20-02-05 11:37

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 19 Feb 2005 23:57:08 +0100, "NP" <n-k-p@mail.dk> wrote:
> Rigtig god ide! men siden kunne måske blive lidt mere overskuelig hvis
> det stod nedad istedet for henad.

Dit skriv ville også blive mere overskueligt hvis du lavede en tom linje
mellem det du quoter, var konsekvent i at skrive under det du vælger at
quote, slettede tomme linjer - og læste www.usenet.dk/netikette før du
skriver ;)

--
Per, Esbjerg
Cykelholdere til 4 cykler til Ford Mondeo sælges kr. 500

Fra : verner

Dato : 21-02-05 00:02

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLER SPAM

> [...]
> skriver ;)

> Per, Esbjerg
> Cykelholdere til 4 Esbjerg- cykler med støttehjul til Ford Mondeo sælges

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Fra : Nille

Dato : 20-02-05 12:43

"NP" <n-k-p@mail.dk> wrote in message
> [...]
den
> dyre. Og få udregnet prisen for din familie med alle
> omkostninger det indebære at overnatte og bo der.

Ideen er egentlig god nok, men hvis du vil virke seriøs, så overvej
_alvorligt_ at få en der har forstand på hjemmesidedesign til at se på den.

Få den også gennemgået for stavefejl, sprogfejl, grammatiske fejl m.m.

I øvrigt var det nemmere hvis man kunne indtaste antal voksne, børn o.s.v
samt børnenes alder. Det er jo forskelligt fra plads til plads hvornår man
betaler voksenpris. En familie med to voksne og et par børn på 12 - 14 år
kommer jo de fleste steder til at betale for fire voksne, men netop denne
sammensætning ser man sjældent på prisdatabaserne.

Nille

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 20-02-05 18:12

"NP" <n-k-p@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> dyre. Og få udregnet prisen for din familie med alle
> omkostninger det indebære at overnatte og bo der.

Hm.......et meget hurtigt vue på din side fortæller mig, at der skal gøres
en hel del ved layout, hvis der skal skabes en succes.

OG så skal der lige arbejdes lidt med indholdet, som indeholder en række
faktuelle fejloplysninger.

Du oplyser således at bl.a. disse campingpladser hører under FDM (selskab)

Albuen
Arrild
Asaa
Auning
Bygholm
Egelund
Egtved
Ertebølle
Falster
Fladbro
Gedebjerg
Gl.Klitgaard
Grindsted
Grønhøj
Grønninghoved
Hampen
Hejlsminde
Henne Strand
Ishøj Strand
Jyderup
Kolding City
Krusaa
Lystskov
Maribo Sø
Marielyst Ny Camping
Myrhøj
Nykøbing F
Nyrup
Nørre Lyngvig
Omme Å
Randbøldal
Reersø
Rødhus Klit
Safari
Sejerø
Sejs Bakker
Sindal
Skarresø
Stistrup
Sunds Sø
Tarm
Thyborøn
Trandum
Vejen
Vig
Vinderup
Aalborg
Aarhus Nord
- og ikke en eneste af disse 48 pladser hører til FDM !!

OG for at blive hos FDM, så mangler du følgende 10 pladser:

Tangloppen
Bjerge Sydstrand
Hegedal
Grærup
Holmsland
Skive Fjord
Aalbæk
Balka Strand
Thurø
Kollund

- SÅ set i forhold til at FDM kun har 14 campingpladser - hverken mere
eller
mindre - så kan man vel sige, at du har ramt lidt ved siden af ??

For DCU har du anført mere end 100 pladser - og denne organisation har kun
18 pladser!! Så heller ikke her ser det ud til at være en fuldtræffer.

Det giver mig selvfølgelig nogle alvorlige forbehold for resten af
indholdet.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 20-02-05 18:33

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 18 pladser!! Så heller ikke her ser det ud til at være en fuldtræffer.
>

> Det giver mig selvfølgelig nogle alvorlige forbehold for resten af

Ja NP her oplever du igen DENNE Flemming Udbjorg som ikke er begavet
nok til at forstå det har tror han læse ! Tumpen kritiserer alt og alle
uden at tumpen
ved hvad det drejer sig om !

Han fiser rundt i ALLE nyhedsgrupper og spiller klog ! og han har INTET at
have det i,
Det er ikke studenterhuen som trykker ham.

Send ham en mail og tegn for ham, at det er den org. som giver
RABAT på pladsen og ikke at pladsen ER EJET af org. , det kan selv et barn
sgu da se!
Han er lidt tungnem så kan du ikke tegne det for ham?

Din hjemmeside og ide er kanon god, arbejd videre med den og udvikle den så
er din succes
hjemme.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 20-02-05 19:02

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja NP her oplever du igen DENNE Flemming Udbjorg som ikke er begavet
> nok til at forstå det har tror han læse ! Tumpen kritiserer alt og alle
> uden at tumpen
> ved hvad det drejer sig om !

Men du - til gengæld - ved alt om quotning. Hvor lidt - eller rettere - hvor
meget der skal med!

> Han fiser rundt i ALLE nyhedsgrupper og spiller klog !
> og han har INTET at have det i,
> Det er ikke studenterhuen som trykker ham.

Når du kun er major, så kunne det jo så tyde på at du ikke engang ved
hvordan en studenterhue ser ud. Der er heller ikke noget ved din fremførsel
der tyder på du har en. Du kan ikke engang finde ud af at læse netiketten.

> Send ham en mail og tegn for ham, at det er den org. som giver
> RABAT på pladsen og ikke at pladsen ER EJET af org. , det kan selv et
> barn sgu da se!

Skal du have andre til det, Bo? Kan du ikke selv finde ud af at sende ham en
mail?

> Han er lidt tungnem så kan du ikke tegne det for ham?

Jeg kender typen. Vi har læst og påskrevet dig, men det fiser bare lige
igennem. Måske hjælper det at sende dig tegninger?

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : verner

Dato : 20-02-05 19:27

> Jeg kender typen. Vi

Har du lus og lopper ? er er du HYLERNES valgte talsmand !

har læst og påskrevet dig, men det fiser bare lige
> igennem. Måske hjælper det at sende dig tegninger?

Jae jeg vil gerne have en tegning af din skovl og dine olieovertræksbukser?
Eller er det måske bare a havn standart?

> --
> Per, Esbjerg
> Tagbøjle med cykelholdere til 4 ESBJERG-cykler med støttehjul til Mondeo
> sælges kr. 500

Jeg vil MEGET hellere have et billede af dig når du skovler a skidtfisk nede
i a havn !

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 20-02-05 19:50

> Har du lus og lopper ? er er du HYLERNES valgte talsmand !

Nej - der er faktisk flere der har læst og påskrevet dig. Men det husker du
ikke fordi du er faktaresistent

> Jae jeg vil gerne have en tegning af din skovl og dine
> olieovertræksbukser?
> Eller er det måske bare a havn standart?

Jeg forstår dig slet ikke. Du har gået i skole, ikke? Du har måske endda
lært at stave visse ord rigtigt. Men ovenstående er ren sludder.

> Jeg vil MEGET hellere have et billede af dig når du skovler a skidtfisk
> nede
> i a havn !

Jeg bor 14 km fra Århus, ikke i Esbjerg. Forstå det dog. Du må arbejde på
det med at være faktaresistent.

Fra : verner

Dato : 20-02-05 21:06

Jae jeg vil gerne have en tegning af din skovl og dine
olieovertræksbukser?
Eller er det måske bare a havn standart?

> Jeg forstår dig slet ikke.

Nej du forstår ikke ret meget, men de siger dog at du er god til at skovle
skidtfisk i a Esbjerg havn, så fokucer på det du er god til.

Jeg vil MEGET hellere have et billede af dig når du skovler a skidtfisk
nede i a havn !

> Jeg bor i Esbjerg. Forstå det dog.

Det er jeg klar over.

> Per, Esbjerg
> Tagbøjle med cykelholdere til 4 Esbjerg-cykler MED støttehjul til Mondeo
> sælges 50 øre

Hilsen
verner ))

Fra : phk

Dato : 20-02-05 22:56

> Eller er det måske bare a havn standart?

Bo Børgesen - din baggrund røber dig. En standart er noget noget man har
inde ved militæret.

> Nej du forstår ikke ret meget, men de siger dog at du er god til at skovle
> skidtfisk i a Esbjerg havn, så fokucer på det du er god til.

Hvem er de, Bo? Dig og dine mange lopper? Har du gjort dig til talsmand for
dine lopper?

> Jeg vil MEGET hellere have et billede af dig når du skovler a skidtfisk
> nede i a havn !

> Det er jeg klar over.

Dygtig quotefuckning. Endnu et bevis på du er faktaresistent.

Fra : verner

Dato : 21-02-05 00:00

Kære Esbjerg-Per

Du har skrevet din uforbeholdne mening til hvert eneste af mine indlæg !

Jeg vil nu give dig den samme behandling ! Jeg vil give ALLE dine indlæg
MIN uforbeholdne mening. Da du aldrig skriver om emnet og digter en
hel del, vil jeg prøve at gøre det samme, så står vi ligesom lige ik ?

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-02-05 11:12

> [...]

> Ja NP her oplever du igen DENNE Flemming Udbjorg som ikke er begavet
> nok til at forstå det har tror han læse ! Tumpen kritiserer alt og alle

Her er noget, som alle i gruppen bør lytte til. Se det er en kritik der
vil
noget - for her er Verner på hjemmebane!
Han ved præcis hvad han taler om! -og erfaren mand er altid værd at gæste.

It takes one to know one !

/Flemming U

Fra : Søren

Dato : 21-02-05 09:24

> http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/

Fin ide at få en samlet oversigt, tror du at du kan få plads til at få hver
plads antal af stjerner med ?

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-02-05 11:07

> [...]
den
> dyre. Og få udregnet prisen for din familie med alle
> omkostninger det indebære at overnatte og bo der.

Jeg har tidligere sendt et indlæg om dette - men efter et udfald fra Bo
Børgesen, alias Verner, fik jeg da en mistanke om, at jeg evt. kunne have
misforstået listen

Hvis dette er sket, så beklager jeg - og trækker mit tidligere indlæg
tilbage. Så langt man nu kan trække det tilbage, når det er sentd.

Men hvis det er tilfældet, at listen alene viser hvilke organisationer der
giver rabat på de enkelte pladser, så er der stadig nogle ting jeg ikke
forstår; Hvad betyder det så, at der står dk-camp ved en del pladser - og
f.eks. topcamp ved andre ?? Disse organisationer er jo ikke kendetegnet
ved, at man skal være medlem for at benytte deres pladser, og der kræves
helelr ikke emdlemsskab.

Er problemet, at listen prøver at gøre flere ting på én gang, og derfor ikke
helt er logisk - for en så dum sjæl som mig, som Verne vist ville have
udtrykt det :)

/Flemming U

Fra : Gismo

Dato : 21-02-05 15:36

Flemming Udbjørg wrote:

> [...]
> organisationer er jo ikke kendetegnet ved, at man skal være medlem
> for at benytte deres pladser, og der kræves helelr ikke emdlemsskab.

Det gør det heller ikke på DCU pladser, du får bare ikke rabat.

Gismo