> Can you help a fix ??
Fra : Bent Nielsen

Dato : 24-05-01 23:20

Hej

Jeg ved ikke om det er denne gruppe som jeg skal spørge i, men jeg
prøver.
Jeg er bruger af et program ved navn Newdeal Office, men der er nogle
problemer med dansk.
Jeg har spurgt hos programøren om det kunne rettes, og har fået
følgende:
snit...
> Can you help a fix ??

If you can send me a scancode list for the Danish keyboards (teh code
teh keyboard sends to the mainboard BIOS, not the character apping)
maybe I can find the bug.
snit...

Er der en som kan hjælpe, hvis jeg også kan få svaret på engelsk, så
behøver jeg ikke at skulle oversætte, da jeg ikke særlig god til dette
sprog.

Bent Nielen

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 25-05-01 12:38

"Bent Nielsen" <postmaster@x2000.dk> skrev i en meddelelse
<SNIP>
> [...]
>
> Er der en som kan hjælpe, hvis jeg også kan få svaret på engelsk, så
> behøver jeg ikke at skulle oversætte, da jeg ikke særlig god til dette

Du kan selv lave en liste med et program fra denne side.
<http://www.cyf-kr.edu.pl/ftp/simtel/simtel_keyboard.html>
F.eks. det der hedder scancode.zip. Det viser scancode for de taster du
trykker på.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Bent Nielsen

Dato : 25-05-01 21:39

Jimmy Nielsen skrev:

> [...]
> <http://www.cyf-kr.edu.pl/ftp/simtel/simtel_keyboard.html>
> F.eks. det der hedder scancode.zip. Det viser scancode for de taster du
Takker for hjælpe, jeg vil forsøge med en af disse programmer

Bent