Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
www.tjenpenge.tk
Fra : Morten

Dato : 19-02-05 19:27

Ville lige fortælle jer om

www.tjenpenge.tk

mvh morten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-05 20:18

Den 19-02-05 19.26 skrev Morten følgende:

> Ville lige fortælle jer om
>
> www.***.tk

Ville lige fortælle, at jeg har klaget over spam til de to firmaer som
Morten forsøger at skaffe medlemmer til. Det ene smider spammere ud,
uden de får deres tilgodehavende. Det andet har tilsyneladende ikke en
spampolitik, men det ændrer sig forhåbentlig snart. Nu har de i hvert
fald fået at vide, hvorfor det kan være en god ide at have en spampolitik.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : The man himself

Dato : 19-02-05 23:49

WOW.....du har tjent 48,50 kr..... det må jeg nok sige.

Er du på bistand siden du syntes at det er det værd?????

Vorherre bevares. om jeg så tjente 500,- på det, så skulle jeg fandeme ikke
have det lort i min email eller nogen andre steder.

RR.

Fra : Morten

Dato : 20-02-05 01:14

Super Kim ,., Mange tak for din spam anmeldelse..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-02-05 01:51

Den 20-02-05 01.14 skrev Morten følgende:
> Super Kim ,., Mange tak for din spam anmeldelse..

Ja, så slipper du for en masse reklamer. Pengene ville du nok ikke se så
mange af alligevel. Jeg fatter for øvrigt ikke, at man er villig til at
modtage 100 reklamemails for at tjene 10 kroner.

Og glem Smart-sms, som du er ved at melde dig til. Du skal være
usandsynlig heldig for at modtage penge fra det projekt. Du kan jo bare
prøve at sammenligne den lovede betaling med det de andre giver. Det
hænger simpelthen ikke sammen.

Fra : Morten

Dato : 20-02-05 13:33

Hvorfor skulle du melde det som spam. hvorfor fanden kunne du ikke bare
lukke siden igen og så glemme alt ?

Det er da for langt ude !

Fra : Anders Christensen

Dato : 20-02-05 17:26

Morten wrote:

> Hvorfor skulle du melde det som spam. hvorfor fanden kunne du ikke bare
> lukke siden igen og så glemme alt ?
>
> Det er da for langt ude !

Hvis det ikke er spam, hvad vil du så kategorisere det som?
Så vidt jeg kan se er der ikke nogen her i gruppen der har bedt om at
der bliver postet et link til den side, og så må det falde i kategorien
uønsket reklame, hvilket netop kendetegner spam.

Fra : Morten

Dato : 20-02-05 23:41

beklager,,