Unlock af SE S700i
Fra : MOS

Dato : 19-02-05 16:20

Hejsa

Så blev det endnu engang weekend...

Har lige en SE S700i der skal lukkes op. Er der en her i Sønderborg der kan
klare det - helst inden mandag.

Vil gerne betale lidt for det.

/MOS

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-05 17:02

On Sat, 19 Feb 2005 16:19:46 +0100, "MOS" <2662070n001@stofanet.dk>
wrote:

>Så blev det endnu engang weekend...

Ja, dejligt!

>Har lige en SE S700i der skal lukkes op. Er der en her i Sønderborg der kan
>klare det - helst inden mandag.

De fleste S700i er ikke låst (dog kommer der flere og flere nu, der er
låst), har du tjekket din?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

simlock.dk tilbyder unlock af alle udgaver af Samsung D500

Fra : MOS

Dato : 19-02-05 17:15

Ja, den er tjekket, og den vil ikke acceptere mit Telmore kort, men kun fra
TDC, som den er købt med.

/MOS

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-02-05 17:29

On Sat, 19 Feb 2005 17:14:49 +0100, "MOS" <2662070n001@stofanet.dk>
wrote:

>Ja, den er tjekket, og den vil ikke acceptere mit Telmore kort, men kun fra
>TDC, som den er købt med.

Ja, TDC er begyndt at låse de S700i de sælger, du skulle have været
hurtigere ude

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : MOS

Dato : 19-02-05 18:15

Der havde de ikke deres tilbud !

/MOS

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 20-02-05 15:46

"MOS" <2662070n001@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Så blev det endnu engang weekend...
>
> Har lige en SE S700i der skal lukkes op. Er der en her i Sønderborg der
> kan klare det - helst inden mandag.
>
> Vil gerne betale lidt for det.

Jeg kan klare at fjerne den i Sønderborg.

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk