Hundebukser
Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-05 16:01

Hej Nana og andre muligt interesserede.

Jeg har lavet en side med foto og opskrift på
et par GARANTERET sikre hundebuksert!

De gør, at hannen ikke kan parre, og med et indlæg
ved tisseren, kan man også slippe for strint!

http://www.sonpet.dk/hundebuks-da.html

Desværre er siden endnu kun på dansk, da min
søn står og tripper for at besætte min puter!

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-05 16:34

On Sat, 19 Feb 2005 16:00:58 +0100, x Vuf x wrote:

> [...]

>http://www.sonpet.dk/hundebuks-da.html

>Desværre er siden endnu kun på dansk, da min
>søn står og tripper for at besætte min puter!

Og nu virker siden også!

Det kan godt være, hunden ser fjollet ud, men det virker!
Og husk nu, at hunde godt kan sanse, hvis man griner af
dem, og gør I dét, så får I dem ikke til at få bukser på!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-02-05 05:44

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.sonpet.dk/hundebuks-da.html
>
> Desværre er siden endnu kun på dansk, da min
> søn står og tripper for at besætte min puter!

Hej...

Det ser supersmart ud, men hvad gør man hvis hunden pøller i bukserne? Og
hvordan kan man lægge et indlæg i? Forstår heller ikek helt princippet med
elastikken, tror jeg.
Peanut er total ekspert i at komme ud af ting, vil den være sikker
alligevel?

Mvh. Nana

Fra : Pwh

Dato : 20-02-05 09:30

Nana Sørensen wrote:
> Peanut er total ekspert i at komme ud af ting, vil den være sikker
> alligevel?

Kunne du ikke sætte en sikkerhedsnål igennem buksen og skindet
på Peanut, den ide skal du få helt gratis

/Jens (som straks gemmer sig)

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-02-05 17:27

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du ikke sætte en sikkerhedsnål igennem buksen og skindet
> på Peanut, den ide skal du få helt gratis
>
> /Jens (som straks gemmer sig)

Eller en hæftemaskine eller en sømpistol måske? (leder efter jens
"Jeeeens?")

Fra : x Vuf x

Dato : 20-02-05 17:39

On Sun, 20 Feb 2005 09:29:42 +0100, "Pwh" wrote:

>Kunne du ikke sætte en sikkerhedsnål igennem buksen og skindet
>på Peanut, den ide skal du få helt gratis
>/Jens (som straks gemmer sig)

Vi skal da vist til at kalde dig Jens Lyn?! ;-D

Fra : Pwh

Dato : 20-02-05 18:16

> Vi skal da vist til at kalde dig Jens Lyn?! ;-D

Jeg er da blevet kaldt værre ting, så jeg kan da
vist roligt give den en tand mere )

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 20-02-05 20:14

On Sun, 20 Feb 2005 18:15:39 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg er da blevet kaldt værre ting, så jeg kan da
>vist roligt give den en tand mere )

Nå ja, men du er jo også altid hurtig til at gemme
dig, så vi kan da også kalde dig kylling! HA

Fra : x Vuf x

Dato : 20-02-05 17:54

On Sun, 20 Feb 2005 05:43:33 +0100, "Nana Sørensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Det ser supersmart ud, men hvad gør man hvis
>hunden pøller i bukserne?

Skider han indendørs? Han skal selvfølgeligt ikke
ha' bukserne på hele dagen. Han skal da også ud
og luftes! Du kan så ikke lufte dem sammen.

>Og hvordan kan man lægge et indlæg i?

Hvordan bruger du et bind?

>Forstår heller ikke helt princippet med elastikken,
>tror jeg. Peanut er total ekspert i at komme ud af
>ting, vil den være sikker alligevel?

Du klipper hul ind til elestikken i løbegangen,
trækker elastikken op, drejer den og trækker den
over hundens hoved så den ligger omkring hundens hals.
Ja. Den er 100% sikker, hvis buksen ikke er for stor,
så den sidder løst og benene ikke for korte.