Leje af pony-heste? ;)
Fra : pops2

Dato : 19-02-05 15:44

Hejsa!
Jeg er ny her i gruppen og ved ikke om emnet har været oppe før, så undskyld
hvis jeg laver gentagelser! ;)

Vi er to piger (midt i tyverne) der begge har haft hest i flere år. Jeg har
fået familie og børn, og valgte at sælge min dejlige 'FjordBakke', det var
simpelthen synd at hun blev nusset og aldrig redet. Min veninde er siden
flyttet væk fra nabolaget og har taget sin hest med sig. Derfor er mine
muligheder for at ride blevet ret begrænset. Vi har tit snakket om at hvis
nu vi kunne leje et par heste og ride en tur i skoven, så ville det bare
være så hyggeligt - og som i 'de gamle dage'!

Men så kommer spørgsmålet: Kan man nogle steder leje to eller tre heste (her
tænker vi på 'udlejer' som turleder) og ride et sted i naturen, fri for evt.
nybegyndere, der ikke er 'med på' en frisk galop? Det skulle helst være på
Sjælland (i nærheden af Storkøbenhavn). Vi leder efter heste i
pony-størrelse, altså bitte heste eller store ponyer, som sagt har jeg haft
Fjordhest og hun rider New Forest.

Håber der er nogle med nogle gode råd eller tilbud, vi kan følge op på. Vi
håber, at kunne komme til at tage ud her i foråret eller for-somren. Hilsen
Pernille