prob. med hp psc 2210 og justering af patr~
Fra : Casper

Dato : 19-02-05 14:01

Hej gruppe.

Nu har jeg (min printer hp psc 2210 all in one) haft dette problem i et
stykke tid. Når jeg tænder den kommer følgende tekst i displayet:

===
Tryk på Vælg:
For at justere blækpatroner
===

Nå, det gør jeg så... Jeg har nyt kopi a4 papir i og nye farve/sort blæk
patroner sat i. Efter jeg har trykket på 'vælg' kommer:

===
Papiruoverens.
Skift papirtype/papirformat eller det papir, der ligger i bakken, og tryk
derefter på Enter.
===

Der har jeg jo prøvet det hele... Jeg har installeret den sidste nyt
software, driver og firmware hentet på ny fra hp.com.

Please kom med et råd af en art :) Indtil videre kan jeg nøjes med at
trykke på annuller undervejs - og så lykkedes det en gang imellem at printe
og scanne.

Fra : Klaus

Dato : 19-02-05 14:23

"Casper" <casper_awh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ===
> Papiruoverens.
> Skift papirtype/papirformat eller det papir, der ligger i bakken, og

Hvad står printeren til som default (standard) papirtype?

Fra : Casper

Dato : 19-02-05 14:49

"Klaus" <hebs@fjerndette.esenet.dk> skrev i en meddelelse

> "Casper" <casper_awh@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad står printeren til som default (standard) papirtype?

Jeg kan ikke umiddelbart finde det du spørger om på printeren !?! Men jeg
kan fortælle, at jeg har 'gendannet standarder' under menuen vedligehold. og
i driveren/softwaren på pc'en står alt til standard, a4, automatisk papir
bestemmelse osv. Jeg har tændt og slukket og ladet printeren stå uden strøm
osv osv - for at prøve at 'resete' den !!! Men har ikke hjulpet...

Nogle nye fif ??? please...

mvh Casper

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 20-02-05 10:11

Casper wrote:
> Papiruoverens.
> Skift papirtype/papirformat eller det papir, der ligger i bakken,
> og tryk derefter på Enter.

Ja, det lyder jo som om papirtypen er angivet til en anden end det
papir der ligger i printeren. Ligger der alm. 80g inkjet papir i?

Prøv evt. at kontakt HP Support på tlf 70 20 28 45 kl 8.30 -> 18.00
mandag til fredag.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund