*GG*
Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 19-02-05 13:41

Alle bruger efterhånden forskellige tegn i mails *GG* *LOL* osv. også her i
NG. Jeg kan efterhånden en del men ikke alle, ved nogen hvor ordlisten
findes på nettet? Jeg er jo nødt til at følge med...

Kh Pernille

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-02-05 14:30

Lumholdt & Riber skrev:
> Alle bruger efterhånden forskellige tegn i mails *GG* *LOL* osv. også her i
> NG. Jeg kan efterhånden en del men ikke alle, ved nogen hvor ordlisten
> findes på nettet? Jeg er jo nødt til at følge med...

Velkommen til nyhedsgruppen dk.familie.barn

1. Gruppenavn:
dk.familie.barn

2. Beskrivelse:
Om boernerelaterede emner

3. Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af børnerelaterede emner,
så som:

* Graviditet og fødsel
* Ernæring / kostvaner
* Sovevaner
* Opdragelse
* Pasning (dagpleje/vuggestue/børnehave/SFO......)
* Børn og medier - underholdning/kvaliteten?
* Børnesygdomme
* Legetøj

Samt anden erfaringsudveksling generelt.

Gruppen er ikke beregnet til diskussion af "mangel-på-børn"
emner som f.x. adoptionprocessen og processen i.f.m. kunstig
befrugtning.

Ligeledes er annoncering af baby- / børneudstyr uønsket.
Gruppen må ikke anvendes til kontaktannoncer.

Er du i tvilv om hvilken nyhedsgruppe du skal bruge er du
velkommen til at spørge i dk.velkommen.

1. Gruppenavn:
dk.velkommen

3. Fundats:
Nye brugere er velkomne til at poste spørgsmål, og prøve at
besvare hinandens indlæg i denne gruppe. Gruppen vil også
kunne bruges til at stille spørgsmål om Usenet, som man møder
efterhånden, og som der ikke umiddelbart er andre
dk.*-nyhedsgrupper der tager sig af.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 20-02-05 11:24

"Lumholdt & Riber" <henriklumholdt> skrev i en meddelelse
>ved nogen hvor ordlisten findes på nettet? Jeg er jo nødt til at følge
>med...
> Kh Pernille

Hæi do

Når ikke andre vil, så kommer her da lige et par stykker

http://www.elkan.dk/sprog/chat_smileys.asp
http://search.tiscali.dk/help/smiles.html
http://www.icqvenner.dk/?view=smileys

hamselv herfra

Fra : Lumholdt & Riber

Dato : 20-02-05 13:43

Kære Hamselv,

1000 tak for hjælpen, ha en rigtig god søndag,

Mange hilsner Pernille