Spil: Fang tyven?
Fra : Brian k

Dato : 19-02-05 12:56

Hej

Har lige købt et spil der hedder Fang tyven (fra Brio), nogén der kender det
/ har prøvet det?

Er det godt, gider nemlig ikke at pakke det ud hvis det er røv kedeligt...
så hellere bytte det til et andet og bedre spil.

mvh
brian

Fra : Mikkel Skou

Dato : 20-02-05 20:07

> Har lige købt et spil der hedder Fang tyven (fra Brio), nogén der kender
> det / har prøvet det?

Vi havde det i er fritidshjem jeg arbejdede på....

> Er det godt, gider nemlig ikke at pakke det ud hvis det er røv kedeligt...
> så hellere bytte det til et andet og bedre spil.

- Det er (kan være) et meget langtrukkent spil, og det var sjældent børnene
spillede færdigt - dog var de hurtige til at finde på deres egne regler, og
havde meget sjov ud af det ad den vej... om det er noget man er interesseret
i må man jo så overveje ;)

Mikkel Skou

Fra : Brian k

Dato : 20-02-05 23:47

Mikkel Skou wrote:

> [...]
> egne regler, og havde meget sjov ud af det ad den vej... om det er
> noget man er interesseret i må man jo så overveje ;)

Hej

Tak for svaret....

Men vi nåede at tage hul på det i går aftes....

Yep... det bliver NEMT et spil der tager 2 - 3 timer.

Skal nok prøves et par gange -men umiddelbart fortryder jeg (lidt) at jeg
har købt det.

Kunne bare godt tænke mig et alternativ til:
Junior Matador, Kalaha, Ludo. Afrikas stjerne, Børne Yatzy og naturligvis
alle udgaver af kortspil (fisk, krig, 31, 500)

Har købt Junior Trivial pursuit, men selv min "store" pige er for lille til
det endnu (hun er 7 1/2)

Sgu dyrt at kæmpe sig igennem alle de spil de har i Toyz r us -velvidende om
at 9 ud af 10 af de spil er komplet ubrugelige.

Kravene er naturligvis at:
Børnene morer sig / fastholder deres lyst til spillet
At de lærer noget (om det så blot er at indgå i spillet sammen med andre,
sov)
At spillet fastholder deres interesse.

Mvh
Brian

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 06:50

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse news:cvb417

> [...]
> Børnene morer sig / fastholder deres lyst til spillet
> At de lærer noget (om det så blot er at indgå i spillet sammen med andre,

Hvad med at lære børnene, at spille skak ?

Vi er ved, at lære vores datter på 5 år det.
Vores to drenge på 10 og 12 år, har kunne spille skak i flere år og de
bliver vældig stolte, når de får lov til, at spille med f.eks. deres
skolelærer.
De spiller også af og til skak i skolens frikvartere, med de andre elever.

Det er et spil, der har kunne fastholde vores børns interesse i flere år og
de bliver også bedre og bedre til det efterhånden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/