uptime php/java
Fra : Srv

Dato : 18-02-05 21:58

Hej folkens!

Jeg har fundet et script på nettet, der udskrive uptime på min
hjemmeside, men jeg er træt at det "flimmer" man ser, når den tæller
sekunder....

Jeg har ikke en skid forstand på at kode noget som helst ud over en
anelse html, så hjælp ønskes...

Har hørt det er noget med dobbeltbuffer, men aner ikke hvordan det
sættes eller noget...

Se:

http://zartmann.dk/uptime

og for kildekoden:

http://zartmann.dk/files/uptime

TIA

/Jacob

Fra : Stig Sørensen

Dato : 18-02-05 22:07

On Fri, 18 Feb 2005 21:58:16 +0100, Srv wrote:

> [...]
> anelse html, så hjælp ønskes...
>
> Har hørt det er noget med dobbeltbuffer, men aner ikke hvordan det

Der er ingen flimmer i min Opera 8.

Fra : Srv

Dato : 19-02-05 00:16

Stig Sørensen wrote:

> Der er ingen flimmer i min Opera 8.

Jeg bruger firefox...

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 18-02-05 22:49

Srv wrote:
> Hej folkens!
>
> Jeg har fundet et script på nettet, der udskrive uptime på min
> hjemmeside, men jeg er træt at det "flimmer" man ser, når den tæller
> sekunder....

Ingen flimmer her - Firefox 1 eller konqueror - begge Linux.

Det er din klient som har et problem.

Jørn

Fra : Srv

Dato : 19-02-05 00:17

Jørn Hundebøll wrote:

> Ingen flimmer her - Firefox 1 eller konqueror - begge Linux.
>
> Det er din klient som har et problem.
>
> Jørn
Jamen det er også firefox 1 - godt nok til windåse, men hva...

hmm

Fra : Srv

Dato : 19-02-05 00:19

Srv wrote:

> Jamen det er også firefox 1 - godt nok til windåse, men hva...
>
> hmm
Det er ligesom om den blinker i teksten i Firefox - altså som om den ser
ud til at refreshe hele tiden - hvert sek..

Ingen problemer i IE...

hmm - igen ;)

Takker i øvrigt for svar

/Jacob

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 28-02-05 10:29

"Srv" <jacob@zartmann.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er også firefox 1 - godt nok til windåse, men hva...

Ingen problemer på firefox 1.0.1 (WinXP) her, men godt du fik det til at
virke :)

--

Stig Meyer Jensen