database fejlmelding?
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 18-02-05 20:07

Hej

Jeg har en database online, som jeg kan uploade
data til. Tilføjelsessiden er dog beskyttet af password,
men nogle gange, virker det ikke, og jeg får flg. fejlmelding:

"Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x440 Thread 0x790
DBC 0xbd9b704 Jet'.

/concerts/check_login.asp, line 15"

Og i filen check_login.asp hedder linie 15: "dbCon.open DSN"

Hvorfor går den i fejl kun nogle gange? Hvis jeg fjerner login
include filen på tilføjelsesfilen, kan jeg godt uploade i databasen.

Men det er åbenbart når den vil checke bruger/pass i den
database at det går galt...what's wrong?

Med venlig hilsen

Dennis Rasmussen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-02-05 23:15

Dennis Rasmussen skrev:

> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable
> to open registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process
> 0x440 Thread 0x790 DBC 0xbd9b704 Jet'.

Google er din ven. Prøv fx at kigge her:
<http://www.abusiness.dk/6/index.asp?article=62>

(NB: Siden bliver lidt lettere at læse hvis man skifter fra
kyrillisk til vesteuropæisk tegnsæt)

Problemet er formentlig at du ikke får lukket dine
databaseforbindelser efter brug.
--
Jens Gyldenkærne Clausen