Spontane resets
Fra : Klaus Petersen

Dato : 18-02-05 19:09

Hej ng.

Jeg er begyndt at opleve spontane resets på min computer.
Jeg mistænker strømforsyningen for at være for lille, da problemet er
opstået efter jeg har sat en ekstra disk i.
Til tider har den også problemer før posting - hvor den kommer med 2 lange
bip - er der i øvrigt nogen der har et skema over bip koderne til dette
bundkort?

Min strømforsyning er på 420w.

Her er mine specs:

A8N Sli Deluxe
AMD 3800+ (ikke overclocket)
2 x Maxtor Diamondmax 9 (160 gb)
1 x Seagate Barracuda (200 gb)
1 x Western Digital Raptor 10k
Riva TNT Ultra
2 x 120 mm. blæsere

Er strømforsyningen for lille?

mvh.
Klaus

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-02-05 01:15

Klaus Petersen wrote:
> Jeg er begyndt at opleve spontane resets på min computer.

Har du slået automatisk genstart fra i XP:
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Indstillinger for
start og genoprettelse -> Fjern flueben i Genstart Auto...

Når det er gjort, bør du få en fejlmeddelelse istedet for at
maskinen genstarter.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund