Abit AN7 Nforce2 drivere
Fra : Mathias

Dato : 18-02-05 12:42

Hej

Er det bedst at bruge Abit eller Nvidia's chipset drivere til AN7 (Nforce2
chipset)?
Eller er det lige meget?

Mvh
-Mathias

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-02-05 14:39

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er det bedst at bruge Abit eller Nvidia's chipset drivere til AN7 (Nforce2
> chipset)?
> Eller er det lige meget?

Jeg bruger Nvidia's drivere og har ikke oplevet nogen problemer overhovedet.

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 17:51

> [...]
> Hej
>
> Er det bedst at bruge Abit eller Nvidia's chipset drivere til AN7 (Nforce2

Jeg bruger disse beta driver nforce637whql fra www.Guru3D.com

MVH

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-02-05 17:57

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Er det bedst at bruge Abit eller Nvidia's chipset drivere til AN7
> (Nforce2 chipset)?
> Eller er det lige meget?

Er Abits ikke bare en tidligere udgave af Nvidias?

--
Bjarke Andersen

Fra : Mathias

Dato : 19-02-05 10:52

> Er Abits ikke bare en tidligere udgave af Nvidias?

Ja, det var lige det jeg ikke helt kunne gennemskue, det ligner Nvidia's,
men mon ikke Abit har ændret på dem?

-Mathias

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-02-05 18:22

> Ja, det var lige det jeg ikke helt kunne gennemskue, det ligner
> Nvidia's, men mon ikke Abit har ændret på dem?

De plejer bare at have testet dem og evt. smidt deres eget logo på.

--
Bjarke Andersen