tip-boks der følger mus
Fra : Frank Nørvig

Dato : 18-02-05 11:09

Hejsa,

Jeg ønsker at lave en tip-boks visse steder på min side som følger
musen, i stil med dette: http://www.bosrup.com/web/overlib/

Findes det ikke som ren javascript eller skal man virkelig til at have
et lib med licens osv?

Mvh Frank

Fra : Leonard

Dato : 18-02-05 12:01

Frank Nørvig <frank.norvig@dk.wilsonlog.com> wrote:

>Findes det ikke som ren javascript eller skal man virkelig til at have
>et lib med licens osv?

Det er rent javascript der er i det lib du kan købe.
Du skal bare skrive noget der virker ligesådan selv, du kan evt.
stjæle inspiration ved at kigge i kildekoden på det site du henviser
til.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 21-02-05 22:09

> Jeg ønsker at lave en tip-boks visse steder på min side som følger
> musen, i stil med dette: http://www.bosrup.com/web/overlib/

Du kan finde den på:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/imagetooltip.htm
MVH Kim S

Fra : tomov

Dato : 14-05-05 21:59

"Frank Nørvig" <frank.norvig@dk.wilsonlog.com> skrev i en meddelelse
> Findes det ikke som ren javascript eller skal man virkelig til at have
> et lib med licens osv?

Så vidt jeg kan se kan du bruge overlib alt det du vil, så længe du ikke
sælger det til nogen.

venligst
Tom