Leadtek A6600GT THD - 6600GT AGP i Shuttle
Fra : Tand & Børste

Dato : 18-02-05 11:10

Jeg regner med at anskaffe mig ovenstående grafikkort til min Shuttle
SB61G2. Jeg har læst her: http://www.tweakup.dk/article/539/dk at kortet
kan/skal have ekstra strøm - vist via et molex-kabel/stik(?).

Men kan det overhovedet lade sig gøre med den Shuttleversion, jeg har? Da
jeg ikke er den store computerhaj, har forsøg med at kigge i den medfølgende
manual - naturligvis - været uden held.

Er der nogen, der kan hjælpe mig?

FUT: dk.edb.hardware.bundkort

Mvh
MadsTJ

Fra : Futte

Dato : 18-02-05 15:28

"Tand & Børste" <no.mail@all> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke er den store computerhaj, har forsøg med at kigge i den
> medfølgende manual - naturligvis - været uden held.

Hej.
Naturligvis kan det lade sig gøre, hvis der ikke er nogen ledige stik, hvad
der plejer at være,
skal du have fat i et Y-kabel.

Mvh. Futte.