Hånd/fodaftryk - hvilken "maling"?
Fra : Margrete Johansen

Dato : 18-02-05 09:56

Har I taget aftryk af jeres nyfødte barns poter? Hvilken maling brugte I?

Margrete

Fra : MAG

Dato : 18-02-05 11:32

Hejsa!

Du kan bruge fingermalig fra www.pnduro-hobby.dk
Det er nemt at male på med en pensel og nemt at vaske af igen.

God fornøjelse!'

Med venlig hilsen
Maria

Fra : Margrete Johansen

Dato : 18-02-05 11:48

"MAG" <Maria@fredslund.biz> wrote in message
> Hejsa!
>
> Du kan bruge fingermalig fra www.pnduro-hobby.dk
> Det er nemt at male på med en pensel og nemt at vaske af igen.

Tak - men det er jeg nu ikke så sikker på - der står jo slet ikke noget om
hvad det indeholder - jeg ville da ikke smøre noget maling på et lille barn,
som jeg ikke kendte indholdet af, ville du?

Margrete

Fra : MAG

Dato : 18-02-05 11:55

Jeg har brugt det til min søn!!!

Det indeholder nok ikke noget farlig når det sælges som fingermaling, det
er også mærket med at det gerne må bruges af børn under 3 år, sammen med en
voksen, så jeg tør godt bruge det. Fingermaling siger jo sig selv at det
kommer på huden, malede selv min hånd og jeg faldt altså ikke død om!!!

Men du vælger jo selv!

Fra : Margrete Johansen

Dato : 18-02-05 19:10

> Det indeholder nok ikke noget farlig når det sælges som fingermaling, det
> er også mærket med at det gerne må bruges af børn under 3 år,

OK - det kunne jeg bare ikke se af kataloget - Tak for hjælpen.

Margrete