Indkaldelse af materiale - hvad menes med
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 17-02-05 23:44

Mit lokale skattecenter har indkaldt materiale, og 2 af de 4 punkter forstår
jeg ikke umiddelbart:

"
....beder vi Dem sende:
Redegørelse for virksomhedens aktivitet
Omsætningskontoen med tilhørende bilag
"

Jeg spørger naturligvis Skattecenteret i morgen, men lige nu er jeg
morderligt nysgerrig efter meningen med ordene.

Meningen med skrivelsen er naturligvis at hjælpe mig med at få de korrekte
fradrag - I know *smil*

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Arne Johansen

Dato : 18-02-05 00:45

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse
> Mit lokale skattecenter har indkaldt materiale, og 2 af de 4 punkter
> [...]

De beder om alle dine SALGSBILAG din daglige omsætning forstås

vh AJ

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 18-02-05 13:25

"Arne Johansen" <arne@johansen.dk> skrev i en meddelelse

> De beder om alle dine SALGSBILAG din daglige omsætning forstås

Tak for svar.

Nemlig! Kopier af fakturaer og kreditnotaer.

Og det andet punkt var så bare en beskrivelse af mit forretningsområde,
ydelser etc.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com