Cybercity tilbud ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 17-02-05 22:56

Hej

Jeg har flere gange både læst og hørt, at TDC er forholdsvis dyre.
Jeg har kun haft TDC som udbyder og er meget godt tilfreds med det.
Men jeg vil gerne undersøge, om der er nogle udbydere, der kan tilbyde
noget tilsvarende men bare billigere.

Jeg har set, at Cybercity har et tilbud indtl 1. marts til 400 kr.
men hvad får man for det - er det nedenstående og er telefoni inkluderet,
eller kommer det oveni ?

2048/128 Kbit/s til 399 kr. pr. måned
1024/128 Kbit/s til 360 kr. pr. måned

Jeg har nedenstående hos TDC.

Bredbånd 512/128 - 359 kr. pr. måned
Telefon 119 kr. pr. måned

I alt: 478 kr. pr. måned.

Jeg går ike volddsomt op i hastighed - det er
faktisk vigtigere, at prisen bliver lavere og at
servicen / stabiliteten er god.

Det ser ud som om den central jeg er tilknyttet (Hasselager) er forberedet.

Skal jeg bare slå til hos Cybercity ?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Andersen

Dato : 17-02-05 23:28

On Thu, 17 Feb 2005 22:56:18 +0100, Martin Ploug wrote:

> Jeg har set, at Cybercity har et tilbud indtl 1. marts til 400 kr.
> men hvad får man for det - er det nedenstående og er telefoni inkluderet,
> [...]
Telefoni kommer oveni. +129 kr hvis 1024/128 og +99 kr hvis
2048/128
> [...]
>
> I alt: 478 kr. pr. måned.
>
> Jeg går ike volddsomt op i hastighed - det er
> faktisk vigtigere, at prisen bliver lavere og at

Cybercity giver en stabil og god forbindelse.

> Skal jeg bare slå til hos Cybercity ?
Tja, hvor meget ringer du til fastnettelefoner i Danmark ?
Hvis lidt så kan det næppe betale sig, hvis det skal være
så billigt som muligt.
Husk at du skal selv opsige ADSL hos TDC, der er 1 måneds
opsigelsesfrist, ellers betaler du dobbelt i en periode.

Martin.
--
Hvor er ET ?
http://www.al-data.dk/Fermis-paradoks.html

Fra : TBC

Dato : 19-02-05 04:23

"Martin Ploug" <mploug@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set, at Cybercity har et tilbud indtl 1. marts til 400 kr.
> men hvad får man for det - er det nedenstående og er telefoni inkluderet,
> eller kommer det oveni ?

Oven i. Men der er jo intet der forhindrer dig i at tegne et billigt
IP-telefoni abonnement hos Musimi eller Telefin eller andre (0 til 20 kr i
abonnement/md og langt billigere minutpriser end TDC's priser)

For der er ingen der tvinger dig til hverken CyberCity's eller TDC telefoni
løsning med CyberCity ADSL.

> Jeg går ike volddsomt op i hastighed - det er
> faktisk vigtigere, at prisen bliver lavere og at
> servicen / stabiliteten er god.

Stabiliteten er generelt god hos langt de fleste udbydere i dag. Servicen er
det dog meget forskelligt med. CyberCity har dog der ikke noget udtalt
dårligt ry.

> Skal jeg bare slå til hos Cybercity ?

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne det.

TBC