Muse-cursor hopper 50-100 pix ned???
Fra : Steen

Dato : 17-02-05 22:09

Hej.

Jeg (mine forældre) har en "Logitech Cordless Click! Optical Mouse USB",
der
benyttes sammen med en Acer TravelMate 4001LCi.

Problemet er, at cursoren konstant (ca. hvert 10. sekund) hopper 50-100
pix
ned ad skærmen.

Her er musen:
http://logitech.dk/index.cfm/products/details/DK/DA,CRID=2135,CONTENTID=84
64

Den medfølgende USB-modtager benyttes.

Jeg har installeret Logitechs nyeste driver, uden at det hjalp

Håber virkelig, at nogen har et godt råd.
På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Steen Cloos

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-02-05 22:26

Steen wrote:
> [...]
>

> Med venlig hilsen,
> Steen Cloos

> Den har indtil videre sparet mig for at få 803 spam-mails.

Sker det også hvis du bruger en musemåtte ?

Mvh
Søren

Fra : Steen

Dato : 17-02-05 22:30

"Soren Pedersen" <smpFJERN@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> Sker det også hvis du bruger en musemåtte ?

Ja, uanset hvilket underlag som benyttes - desværre.

Mvh, Steen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 18-02-05 02:57

Steen wrote:
> [...]
> ned ad skærmen.
>
> Den medfølgende USB-modtager benyttes.
>
> Jeg har installeret Logitechs nyeste driver, uden at det hjalp

http://logitech-en-emea.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_emea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=45&p_created=1083857155&p_sid=R4PBbmyh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MSZwX3Byb2RfbHZsMT0xJnBfcHJvZF9sdmwyPTI1JnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9Y3Vyc2VyIGp1bXBz&p_li=

Hvis det ikke hjælper, så prøv det råd jeg fik fra Logitech omkring min
MX1000 - brug USB -> PS/2 adapteren, bare til test i det mindste. Ellers
skriv til Logitech, da de svare ret hurtigt på support .. jeg regner med
at få byttet min reciver snart.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Anders Lund

Dato : 18-02-05 03:06

Anders Lund wrote:
> skriv til Logitech, da de svare ret hurtigt på support .. jeg regner med
> at få byttet min reciver snart.

Og lige som jeg sendte dette indlæg, fik jeg en mail fra Logitech om at
der var en ny reciver på vej!

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 18-02-05 15:15

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox
> I have plenty of Gmail invites - just ask!

Halløj Anders,

Vil det sige man bare skal tage kontakt til logitech ang. fejlen i mx1000
usb modtageren, for jeg er faktisk også ved at være grundigt træt af det,
selvom den er msidt over på ps2 porten.

Forhandleren nægter til stadighed at det er en fejl .. suk!
--
Med venlig hilsen / Kind regards

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Anders Lund

Dato : 18-02-05 22:00

Bo Bach Jensen wrote:
> Vil det sige man bare skal tage kontakt til logitech ang. fejlen i mx1000
> usb modtageren, for jeg er faktisk også ved at være grundigt træt af det,
> selvom den er msidt over på ps2 porten.

Jeg fandt en artikel på deres support side som beskriver problemet. Jeg
opdaterede softwaren til nyeste version som de skrev (faktisk var det
den nyeste jeg installerede i første omgang), men det hjalp ikke. Så
stod der i artiklen at man skulle kontakte dem, hvilket jeg gjore. Her
fik jeg afvide at jeg skulle prøve med PS/2 stikket, men at jeg bare
skulle skrive hvis jeg ikke ville bruge PS/2. De ville i så fald sende
en ny reciver, som ville løse problemet. Jeg skrev så at jeg gerne ville
have en ny reciver, hvis de mente det ville løse problemet.

Og nu har jeg en sådan en på vej!

Fra : Anders Lund

Dato : 21-02-05 12:04

Anders Lund wrote:

> Og nu har jeg en sådan en på vej!

Jeg har lige modtaget den nye reciver og umidlbart ser det ud til at
løse problemet. Cursoren har ikke hoppet ned nogen gange den første 1½
time brug.

Fra : Steen

Dato : 21-02-05 23:42

> Jeg har lige modtaget den nye reciver og umidlbart ser det ud til at
> løse problemet.

Tak for alle svarene.

Mvh, Steen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ivan [7100]

Dato : 19-02-05 08:03

> Forhandleren nægter til stadighed at det er en fejl .. suk!

Ja man fatter ikke sådan et fjols. Levere dårlig service med den forklaring.
Han gider nok nærmere ikke hjælpe. Som gammel forhandler at Logi-produkter
kender jeg deres politik alt for godt. De bytter lige så snart det bare
lugter af defekt, eller bare ikke virker 110% fornuftigt. Sgu rart med en
producent der ikke vil gå på kompromis.

Fra : Nielsen

Dato : 18-02-05 15:46

> Hvis det ikke hjælper, så prøv det råd jeg fik fra Logitech omkring min
> MX1000 - brug USB -> PS/2 adapteren, bare til test i det mindste.

Øv - der er intet PS/2-stik på ACERén

(Kun 3 stk USB - som er tåbeligt placeret - ét på front (OK til fx. kamera
o.l.) og 2 på højre side (hvor man har musen)).

Mvh Steen

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 18-02-05 22:49

Hmm .. jeg foreslå andre der har samme problem med jeres mx1000, at kontakte
Logitech via et af neden stående numre :)

Denmark
Logitech Representation Office
Århusgade 88, 4.sal
2100 København Ø
Denmark
+45 70 20 06 17 Trade Sales Enquires (fax)
+45 35 44 55 16 Product Information
+45 35 44 55 17 Technical Help

Med lidt held ender det med at vi får samme behandling som Anders :)