Panasonic KX-TCD580
Fra : Jørgen Giversen

Dato : 17-02-05 20:40

Hej NG
Jeg overvejer kraftigt at købe subj. Desværre kan jeg ikke finde den i
DK. Jeg vil derfor købe den i tyskland. Er der nogle problemer ved det?
(her ser vi bort fra garanti forpligtigelser etc.) Det jeg tænker på er
om den vil fungere i det danske telenetværk (vis nr. etc)

mvh Jørgen Giversen

Fra : Kasper Mikkelsen

Dato : 19-02-05 13:54

Jeg har en Panasonic kx-tcd500, og den fungere både med det danske vis
nummer, og også amerikansk. Men jeg ved ikke om den vil fungere med det
danske, da det danske net så vidt jeg ved bruger en anden form for DTMF end
mange andre lande. Jeg bruger min til IP-telefoni, og ved at vælge
amerikansk vis nummer, får jeg både navn og nummer med.

/Kasper