[Firefox] Favoritter gemmer sig!
Fra : Palle Jensen

Dato : 17-02-05 20:45

Hello!

Håber der er nogle der kan forklare mig hvorfor mine favoritter
"Bookmarks toolbar" til tider gemmer sig som her:

http://home19.inet.tele.dk/phj/usenet/firefox_favoritter.gif

Jeg har intet gjort for at de skal krybe ind i værktøjsbaren.

Genstarter jeg browseren er de fremm på bjælken igen.

Anyone?

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-05 22:02

Den 17-02-05 20.44 skrev Palle Jensen følgende:

> Håber der er nogle der kan forklare mig hvorfor mine favoritter
> "Bookmarks toolbar" til tider gemmer sig som her:
>
> http://home19.inet.tele.dk/phj/usenet/firefox_favoritter.gif

Jeg har samme problem med Mozilla 1.7.5, typisk efter at jeg har haft
browseren minimeret, og jeg har brugt nogle bestemte programmer, for
eksempel set tv på computeren. Det er dog langt fra altid, problemet
opstår, så hvad der helt nøjagtigt udløser fejlen, ved jeg ikke.

Løsningen er, som du skriver, at genstarte browseren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 22:34

On Thu, 17 Feb 2005 22:02:24 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> [...]
>eksempel set tv på computeren. Det er dog langt fra altid, problemet
>opstår, så hvad der helt nøjagtigt udløser fejlen, ved jeg ikke.

Min gør samme nummer når jeg har set tv på pc'en, men det re heller
ikke her konsekvent hvergang, så jeg har heller ikke andet råd end at
genstarte FF.

/jesper