Loppe kur i udlandet?
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 17-02-05 19:40

Hejsa NG.

Vi står og skal lave stor indkøb af loppe kur til 4-5 katte.

Det skal være den som man kommer på kattens hud (i nakken?).

Kan det evt. betale sig at købe det i udlandet? Eller hvor får jeg det
billigst??

--

/Kenneth K

Fra : Ida

Dato : 18-02-05 01:25

--

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@sletmig.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal være den som man kommer på kattens hud (i nakken?).
>
> Kan det evt. betale sig at købe det i udlandet? Eller hvor får jeg det

Hej Kenneth

Jeg har selv luret lidt på muligheden for at købe i udlandet og har bla
fundet denne side :

http://www.bullwrinkle.com/index.html?ShoppingPages/program.htm~indexmain

Danske sider :

http://www.hatting-ks.dk/productlist.asp?prodgrp=2770

http://www.anivet.dk/shop/

...så kan du jo kigge lidt på, hvilken model der bedst kan betale sig og
skaldu alligevel et smut til Sverige, så ved jeg de er billigere derm end i
DK *s*

Det kan betale sig, at købe til store hunde og så selv afmåle dosen til kat
med en engangssprøjte..uden kanyle naturligvis.

Ida

www.maine-coons.dk
Killinger ventes

Fra : Hanne Dahl

Dato : 18-02-05 08:41

Hej Kenneth.

Nå nu du skal give 4-5 katte loppe kur så køb ampylerne til hunde istedet
for . Så kan du regne dig frem til hvor mange katte som passer vægt mæssigt
til en ampyl.
Det er der en del som gør når de har mange katte,*S*
Hilsen Hanne Dahl