Svimmelhed
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-02-05 18:33

Min svoger (80 år) lider næsten konstant af svimmelhed, han fik
en 4 dobbelt bypass for 3 måneder siden, men lægen mener ikke at
det er det, der har skylden, men derimod en blodprop i hjernen
for et år siden.
Er der noget alternativt han kan forsøge ? da han ikke er uvillig
til at bruge noget alternativt ( i modsætning til mig)
mvh Ebbe

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-02-05 22:54

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev

> [...]
> Er der noget alternativt han kan forsøge ? da han ikke er uvillig
> til at bruge noget alternativt ( i modsætning til mig)

Hvis du søger noget alternativt vil news:dk.behandling.alternativ nok være
et bedre sted at spørge.

Har han fået målt sit blodtryk?
Sit blodsukker?
Får han vædske nok?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-02-05 00:36

Den 17-02-05 22.53 skrev Uffe Ravn følgende:

> Får han vædske nok?

Og det er et meget relevant spørgsmål til ældre mennesker, de glemmer
tit at drikke nok. Mangel på væske giver netop symptomer som svimmelhed,
spørg bare bokseren Brian Nielsen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler i lange baner

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 18-02-05 15:42

On Thu, 17 Feb 2005 22:53:40 +0100, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev
klip

>Hvis du søger noget alternativt vil news:dk.behandling.alternativ nok være
> [...]
Tak for svar, også til Kim.
ja, hans blodtryk er 176 over 98, så han skal have
blodtrykssænkende og vanddrivende ? piller,
lægen mener at det retter sig med tiden.
mvh Ebbe