Tele2ADSL med mange små stop somme tider
Fra : Karsten Henriksen

Dato : 17-02-05 09:14

Hej.

Er jeg den eneste der har mange små stop med Tele2ADSL?
Feks. lige præcis her nu oplever jeg små stop. Internet virker i
sekunder, virker ikke i 10-20 sekunder, virker igen i 5-10 sekunder,
virker ikke igen i 10-20 sekunder.

Se evt. her:

--- tele2adsl.dk ping statistics ---
106 packets transmitted, 37 received, 65% packet loss, time 105175ms
rtt min/avg/max/mdev = 14.192/41.584/584.964/96.707 ms

Det er en packet loss der vil noget.

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 17-02-05 11:02

"Karsten Henriksen" <karstenNOSPAMhenriksen_2004@hotmail.com> wrote in
message news:pan.2005.02.17.08.13.35.766721@hotmail.com...

> [...]
> Feks. lige præcis her nu oplever jeg små stop. Internet virker i
> sekunder, virker ikke i 10-20 sekunder, virker igen i 5-10 sekunder,

Hej Karsten,

Jeg har lige kikket på din linie, og det lader til at den er _helt_
fyldt, derfor er der ikke plads til de pings du sender, derfor
pakke tabet.

En anden gang bør du nok henvende dig i vores interne nyheds
gruppe tele2.adsl.teknik.

/Henrik -T2