Manglende ting til Delphi 6 Personal
Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 17-02-05 08:32

Under fanebladet Additional mangler jeg følgende ikoner: Chart,
ActionManager, ActionMainMenuBar, ActionToolBar, CustomizeDlg og
LCDNumber. Alle sammen kan jeg finde i hjælpfilens oversigt over
Additional, men de specifikke hjælpemner til dem mangler og ikonerne
mangler i programmet.

Hvordan får jeg fat i dem, of hvordan installerer jeg dem?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 17-02-05 11:00

Hjælpefilen indeholder alle emner - også dem, som kun er en del af Pro
og Enterprise versionerne. Chart er én af disse og mon ikke det også
gælder de andre? Så uden at købe en større version, får du ikke fat i
dem.

hilsen
Uffe

"Kristian Kjærgaard (slet 7E1TF)" <overgodt@7E1TFyahoo.dk> wrote in
message news:11086257090.457335966337563@dtext.news.tele.dk...

Fra : Kristian Kjærgaard

Dato : 18-02-05 09:32

Uffe Kousgaard <oh@no.no> skrev:
>Hjælpefilen indeholder alle emner
>- også dem, som kun er en del af Pro
>og Enterprise versionerne.

Det forstår jeg ikke. I hjælp i oversigten over Additional er alle
emnerne der, men de specifikke hjælpemner mangler.