Hvordan fjerner jeg mit Mobilix Logo??
Fra : Paw

Dato : 24-05-01 18:28

Hvordan fjerner jeg mit Mobilix Logo??

--
reneidx@andersen.mail.dk

ICQ 103677078

Fra : Simon K.N

Dato : 24-05-01 20:05

Sol.dk

--

Regards,
Simon K.N

"Paw" <reneidx@andersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:9ejgmd$qli$1@news.inet.tele.dk...
> Hvordan fjerner jeg mit Mobilix Logo??
>
> --
> reneidx@andersen.mail.dk
>
> ICQ 103677078

Fra : Lars Raaby

Dato : 24-05-01 21:00

Send en sms til 888 og skriv clear så skulle den forsvinde.

Fra : Henning

Dato : 24-05-01 22:51

On Thu, 24 May 2001 19:28:18 +0200, "Paw" <reneidx@andersen.mail.dk>
wrote:

>Hvordan fjerner jeg mit Mobilix Logo??

Ligesom der stod i sms'en du fik fra dem - sluk telefonen et par
minutter, så skifter det automatisk til Orange

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Morten B

Dato : 25-05-01 11:31

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message
> Ligesom der stod i sms'en du fik fra dem - sluk telefonen et par
> minutter, så skifter det automatisk til Orange

Et logo er ikke det samme som et operatør navn. Logoet skal slettes f.eks.
ved at overskrive det med et nyt logo.

/Morten

Fra : Henning

Dato : 25-05-01 15:15

>Et logo er ikke det samme som et operatør navn. Logoet skal slettes f.eks.
>ved at overskrive det med et nyt logo.

Hm, okay. Så en gang rettelak?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Kim Bjoern

Dato : 26-05-01 13:02

> sluk telefonen et par minutter, så skifter det automatisk til Orange
>
> Henning

Det er edderma'me smart, at man nu kan skifte farve på sit display via en
SMS fra operatøren, *LOL*

Kim

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 25-05-01 12:28

"Paw" <reneidx@andersen.mail.dk> wrote in message
> Hvordan fjerner jeg mit Mobilix Logo??
>
> --

Har du prøvet med sprit og en rens-let?

/F

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-05-01 13:11

Hahaha...

Christian

Fra : Kim

Dato : 26-05-01 12:26

Der er forskellige muligheder.

1: Send en SMS med teksten 'logo off' til 888. Dette vil sende dig et "tomt" logo, som du gemmer istedet for det logo du allerede
har. Dermed vil dit logo blive fjernet* og istedet vil SIM-kortets operatørnavn (Service Provider Name) blive vist i telefonens
display.

2: Send en SMS med teksten 'logo' til 888. Dette vil sende dig et andet logo, med teksten 'Orange' som du vælger at gemme istedet
for dit nuværende logo.

3: Besøg http://service.mobilix.dk. derfra kan du både opdatere dit sim-korts operatørnavn (hvis det ikke allerede er sket), og
download det 'Orange' logo som er nævnt i pkt. 2.

*På nogle nyere Nokia telefoner er det ikke muligt at slette et operatørlogo med et tomt pseudo-logo, men kun ved at udskifte det
til andet. I den situation skal du benytte dig af løsning 2.

/kim/