Hjælp til Musimi og SJphone
Fra : Michal

Dato : 16-02-05 22:34

Jeg har lavet mig en gratis konto ved Musimi.
Der efter har jeg hentet SJphone ved http://www.sjlabs.com/

Nu vil jeg så gerne se den vejledning Musimi henviser til på deres side,
under vejledninger. "Opsætning af SJphone (Beta?) for Musimi kunder"

Den side man kommer ind kræver man opretter en konto, for at se
vejledningen. Det har jeg gjort, og man får at vide der kommer en mail med
login. Men den har jeg endnu ikke set selv efter 4 timer

Er der nogle her som kan hjælpe med opsætning af sjphone til musimi?

Michal (post.nr. 2625)

Fra : Christen Fihl

Dato : 17-02-05 01:09

Prøv at bruge søgefunktionen efter "sjphone" på Musimi's forum. Det
giver giver ca 50 opslag, fx:
https://musimi.dk/index.php/forum2/thread/forumid=2/id=767/

Jeg bruger ikke selv SJPhone, men
i bund og grund skal du have indtastet de samme oplysninger som alle
bruger benytter:
en sip proxy = musimi.dk, telefonnummer og password.
Så er man måske kørende.
Nogle gange skal man også have indtastet stun server, og her er det
samme oplysning som andre soft-telefoner.

--
Christen Fihl
http://VoIP.Fihl.net/

Fra : Michal

Dato : 17-02-05 23:08

On Thu, 17 Feb 2005 01:08:49 +0100, Christen Fihl wrote:

> [...]
> Så er man måske kørende.
> Nogle gange skal man også have indtastet stun server, og her er det
> samme oplysning som andre soft-telefoner.

Tak. Men jeg fik en anden side fra en anden person, og efter jeg fulgte den
vejledning så virker det.
http://sconk.dk/more/1095458407

Michal (post.nr. 2625)