Nokia 6210, Mystisk problemos md vibratos.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-05-01 13:19

Hey og go' helligdag

Jeg har en Nokia 6210, pludselig ville den ikke vibrere mere, sad og rodede
lidt med batteriet. intet skete.

Nu er den begyndt at vibrere bare lidt når den ringer og når man får en
besked.

Det mest mystiske er næsten, at jeg mener det startede (med at ikke virke
.. ) da jeg fik en smsm fra Monique moulevollue.DeZetterstrøm
(Mobi-Oransje) om at de skiftede navn og jeg skulle tænde og slukke for
mobilos.

Nogle der kender til problemet??

Ha det!

Kim J.

Fra : Apollo14

Dato : 24-05-01 14:09

har aldrig haft probs med min 6210 andet end SW, og at den bare slukker. Men
jeg har mobilix og jeg har sq ikke fået nogen besked endnu....

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 24-05-01 23:13

"Apollo14" <apollo14@nospamnewmail.dk> skrev:
> har aldrig haft probs med min 6210 andet end SW, og at
> den bare slukker.

Slukker den af sig selv og genstarter af sig selv, sker det tit ?

Kanske jeg skal droppe købet af en 6210 alligevel, Nokia kan
tilsyneladende overhovedet ikke lave dubare telefoner mere!?

--
Rasmus

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 25-05-01 13:10

Du havde ikke oplader-kabel i vel?
Min 3310 slår vib fra når den oplader...

Mvh
Christian