driver til pocket disk
Fra : N.Ibsen

Dato : 16-02-05 19:54

Har en pocket disk, men kan ikke finde en driver dertil. Jeg kører win98, og
så vidt jeg kan læse mig frem til under enhedshåndtering står der noget med
atapi-6 harddisk controler. Nogen som kan hjælpe med en driver? Evt. en
standarddriver ville jo være fint. den er på 6 Gb.

mvh Niels

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-02-05 22:35

"N.Ibsen" <n@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> atapi-6 harddisk controler. Nogen som kan hjælpe med en driver? Evt. en
> standarddriver ville jo være fint. den er på 6 Gb.

Æhhh - hvis vi alle vidste hvad en pocket disk er, såehhh.....
Med andre ord: hvem laver den (f.eks.) !
--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : N.Ibsen

Dato : 17-02-05 16:01

det er en lille ekstern harddis (som vistnok har siddet i en bærbar på et
tidligere tidspunkt). Jeg kan ikke læse mig frem til mærket nogle steder.

Mvh Niels