komponenter til IIS
Fra : Ole B. Gyldenlak

Dato : 15-02-05 18:52

Er der nogen der ved hvor der findes en guide til komponenter man kan
installere på en IIS server.?
og hvor man kan downloade dem.?

Fra : Sune Christesen

Dato : 15-02-05 19:42

> Er der nogen der ved hvor der findes en guide til komponenter man kan
> installere på en IIS server.?
> og hvor man kan downloade dem.?
www.aspin.com er et godt sted at starte, noget specielt du søger?
Sune Christesen
http://www.ActiveWebs.dk/

Fra : Ole B Gyldenlak

Dato : 16-02-05 08:34

det jeg tænkte mest på, var at når jeg vil køre et script jeg har
downloadet, som kan vise mapper og filer, så står den bare og tænker. Skal
man have installeret et komponent før det virker.?
Det hedder noget med fileSystem.Object

Fra : terje

Dato : 16-02-05 13:56

Ole B Gyldenlak wrote:
> [...]
> downloadet, som kan vise mapper og filer, så står den bare og tænker. Skal
> man have installeret et komponent før det virker.?

FileSystemObject skal være tilgjengelig på alle windows iis servere. Får
du en feilmelding?
terje

Fra : Ole B Gyldenlak

Dato : 17-02-05 08:38

Ingen fejlmeddelse, den står bare og søger efter siden.

Fra : terje

Dato : 17-02-05 14:36

Ole B Gyldenlak wrote:
> Ingen fejlmeddelse, den står bare og søger efter siden.

Du får ingen feilmelding selv når du _ikke_ har On Error Resume Next? Vi
trenger å se koden din, Ole.
terje

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 17-02-05 18:06

> Du får ingen feilmelding selv når du _ikke_ har On Error Resume Next? Vi
> trenger å se koden din, Ole.
> terje

Jeg tror det har noget med versionen af ISS at gøre. Det var det samme
problem som jeg søgte hjælp til for et stykke tid siden. Jeg fandt ikke
nogen løsning, men jeg opdagede, at hvis jeg flyttede filerne ud i en
almindelig folder, væk fra serveren så virker objektet korrekt, så virker
resten bare ikke Jeg eksperimenterede med det på W2KP fuldt opdateret.

Problemet opstår i det sekund man instantierer objektet hvorpå siden hænger,
man kan ikke engang få den til at lave en write efter deklarationen. Hvis
man lader den hænge længe nok får den serveren til at fejle og i sidste
instans fremtvinger det en blå skærm.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Ole B. Gyldenlak

Dato : 21-02-05 15:05

"terje" <late@night.zz> skrev i en meddelelse

> Du får ingen feilmelding selv når du _ikke_ har On Error Resume Next? Vi
> trenger å se koden din, Ole.
> terje

filepath = "c:\Inetpub\wwwroot\test"

Set FileSystem = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set MainFolder = FileSystem.GetFolder( filepath )
Set Files = MainFolder.Files
Set Folders = MainFolder.subfolders

response.write "Directory i : " & filepath & "<br><br>"

For Each Folder in Folders
next

For Each File in Files
response.write lcase(file.name) & "<br>"
next