Hvor lang tid bruger gæsten på at udfylde ~
Fra : Britt Malka

Dato : 15-02-05 16:57

Goddag

Jeg har ledt nettet tyndt efter scripts, der kunne fortælle mig, hvor
længe en gæst er om at udfylde en formular.

Det tætteste, jeg har kunnet finde, er dette script (det, der står i
body), som jeg har lavet en formular til:

document.myForm.timerField.value = endTime.valueOf() -
startTime.valueOf()">

<form action="none.php" method="post">
<input type="text" name="test">
<input name="timerField" type="hidden">
<input type="submit" name="send" value="send">
</form>

Men hvordan får jeg vist tiden?

På none.php har jeg skrevet:

$tid = $_REQUEST["timerField"];
print "$tid";

Men den skriver intet på skærmen.

Hvordan skal jeg gribe det an?

--
Britt Malka
Tilmeld dig Tips&Tricks og få en gratis e-bog: Kan alle se din hjemmeside?

Fra : Britt Malka

Dato : 15-02-05 18:53

On Tue, 15 Feb 2005 16:57:29 +0100, Britt Malka <news@foxladi.com>
wrote:

Jeg fik svar i Eksperten, som jeg skrev til en times tid senere.
Svaret var:

<form action="none.php" method="post" onsubmit="this.timerField.value
= new Date().getTime() - startTime.getTime()">

afgivet af Roenving.