cybercity
Fra : lhs

Dato : 15-02-05 14:10

Hej

Hvordan er erfaringer med cybercity, overvejer at skifte bredbånd, telefoni
mv. ud til cybercity.

Er det stabilt, og virker telefonien mv.

Lars HS

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-02-05 16:22

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev

> Hvordan er erfaringer med cybercity, overvejer at skifte bredbånd,
telefoni
> mv. ud til cybercity.
> Er det stabilt, og virker telefonien mv.

Jeg har CC ADSL og telefoni, og det er endog meget stabilt. Min linje har på
tre år kun været nede max 20 timer sammenlagt, og det er min opfattelse, at
er man på en central, hvor CC har eget udstyr, så får man ikke en bedre
forbindelse overhovedet.

Telefoni har jeg ingen problemer med. Jeg har endnu ikke oplevet, at der har
være udfald, som har varet længere et et par minutter, og det er sjældent.
Dog kan der være små udfald mellem kl 4-5 om morgenen, hvis de roder med
nettet. Men osse det er sjældent.

Claus

Fra : Erik O.

Dato : 15-02-05 18:13

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefoni
> mv. ud til cybercity.
>
> Er det stabilt, og virker telefonien mv.

Jeg har haft bredbånd hos CC i ca. 2 år og har aldrig oplevet nedbrud eller
andre problemer - på trods af, at jeg bruger forbindelsen flittigt.
I det hele taget er jeg en meget tilfreds kunde hos CC (siden 1998) og jeg
har aldrig haft grund til at overveje at skifte udbyder - før nu, hvor vores
boligforening sansynligvis får installeret bolignet. Men det er jo en helt
anden historie

Hilsen
Erik

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-02-05 20:50

"Erik O." <eriko@post.cybercity.dk> skrev i

> [...]
vores
> boligforening sansynligvis får installeret bolignet. Men det er jo en helt

Jeg har også bolignet til kr 49,- pr måned, men har alligevel beholdt min CC
ADSL som koster tyve gange så meget

Claus

Fra : Erik O.

Dato : 15-02-05 21:12

> vores
>
> Jeg har også bolignet til kr 49,- pr måned, men har alligevel beholdt min
> [...]
Ja, så må du jo være mere hardcore CC-tilhænger end mig Hvad er grunden
til, at du ikke skifter til bolignet - om man må spørge ??

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-02-05 21:43

"Erik O." <eriko@post.cybercity.dk> skrev

> Ja, så må du jo være mere hardcore CC-tilhænger end mig Hvad er
grunden
> til, at du ikke skifter til bolignet - om man må spørge ??

Det er simpelthen for ustabilt. Det var kabelnettet.dk som startede det.
Dernæst er jeg afhængig af, at min netforbindelse virker altid hele døgnet
rundt da den er en del af min arbejde, og det får man ikke til en
halvtresser.

Langt fra endda.

Claus