Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hjælp til Explorer
Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 13:18

Når jeg forsøger at 'Open in new window' sker der ingenting. Vinduet
åbner men timeglasset står bare og kører...vinduet er blankt.
Kan nogen hjælpe.

Mkh Carsten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-02-05 15:15

Carsten skrev:

> Når jeg forsøger at 'Open in new window' sker der ingenting. Vinduet
> åbner men timeglasset står bare og kører...vinduet er blankt.

Sker det uanset hvilken side du prøver at åbne i et nyt vindue?

Har du prøvet at genstarte (i første omgang browseren, dernæst
computeren)?

Prøv evt. at tømme midlertidige internetfiler (cache) og sæt størrelsen
til ca 30 MB.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 19:20

Tak for dit svar
Jeg har pr?vet at genstarte.....
Det er uanset hvilken side jeg fors?ger at ?bne.
Cache er t?mt.....

Hvorfor skulle det hj?lpe at s?tte cachen ned til 30 mb.

Mvh Carsten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-02-05 21:14

Carsten skrev:

> Jeg har pr?vet at genstarte.....
> Det er uanset hvilken side jeg fors?ger at ?bne.
> Cache er t?mt.....

Er IE og Windows opdateret (tjek på Windows Update)?

Har du tjekket for spyware og virus?

> Hvorfor skulle det hj?lpe at s?tte cachen ned til 30 mb.

Jeg kan ikke huske den forkromede forklaring, men hvis IE får lov
til at gemme for meget i cache, kan det forårsage en lang række
problemer.

Et par tekniske kommentarer:
- Der er tilsyneladende noget galt med din tegnsætangivelse (jf.
spørgsmålstegnene i citaterne herover).
- Når du svarer på indlæg, så skriv kommentarer neden under det du
kommenterer. På den måde er det lettere at følge med i tråden. Se
evt. linket i min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen