Klargøring/installering af ny cpu på nyt
Fra : Jakob

Dato : 15-02-05 17:17

jeg skal installere win2k på et nyt system bestående af et MSI-neo fsr
via k800t bundkort (754 sokkel) med dertil hørende 64 bit 3200+
processor. Men hvordan er det lige man gør ? Er det noget med at der
skal laves en masse indstillinger i bios mht volt, frekvenser etc, eller
skal man bare begynde at installere win2k og så finder bundkortet selv
ud af det.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-02-05 18:02

Start med standardindstillinger i BIOS og installer så Win2K.
Hvorfor ikke WinXP?

/Peter

Fra : Jakob

Dato : 15-02-05 20:30

In article <cut9tk$2rkm$1@news.cybercity.dk>, news@edboen.dk says...
> Start med standardindstillinger i BIOS og installer så Win2K.
> Hvorfor ikke WinXP?

Fordi jeg har win2k :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 16-02-05 19:19

> Start med standardindstillinger i BIOS og installer så Win2K.
> Hvorfor ikke WinXP?

Hvis du spørger mig er spørgsmålet; "Hvorfor winXP?"
Vi er stadigt en del der foretrækker 2k fremfor XP!

Eneste grund for mig til at skifte til XP skulle være fordi jeg fik mig et
A64 system, og downloadede 64-bit windows beta!

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 16-02-05 19:18

> [...]
> skal laves en masse indstillinger i bios mht volt, frekvenser etc, eller
> skal man bare begynde at installere win2k og så finder bundkortet selv

Du samler det hele og sætter strøm til, hvis BIOS finder CPU som den rigtige
hastighed er alt som det skal være... Hvis ikke skal du sætte
indstillingerne til auto!

Og installere W2k

Brian