"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns95FFBDA823F2Dbjoegdk@130.225.247.90...
> Claus Albæk <claude@eugina.dk> crashed Echelon writing
> news:421367fa$0$29274$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> øøøhhh???
>>
>> de har da ikke en butik.
>> eller er der noget jeg har misforstået.
>
> Mellem 13-16 hvor de åbent for afhentning. I afhentningslokalet, har de
Studiedata skriver:
http://www.studiedata.dk/news.asp?id=172&Fane=
***********************
Vi har ingen butik! 21-01-2005 16:27:43
--------------------------------------------------------------------------
Vores butik lukkede i begyndelsen af december 2004. Du kan her læse om
hvorfor vi tog dette skridt.
Vi vil ikke lægge skjul på, at det har været en stor fornøjelse at
møde og snakke med vores kunder lige siden vi for tredje gang i firmaets
levetid åbnede for lagerafhentningen igen for 1-1,5 år siden.
Det er derfor med blandede følelser at vi lukker for denne service, da
den har vist sig at være alt for ressourcekrævende i både tid, tid og tid.
Flere gange ugentligt i de sidste mange måneder har vi måtte ekspedere
kunder langt ind i vores fritid for at kunne yde en god service, og det
holder ikke i længden.
Hvorfor ansætter I så ikke nogle flere folk? vil vi sikkert (mange
gange) blive spurgt om i den kommende tid. Jo, det er selvfølgelig en
mulighed. Men det er ikke nemt at finde folk, der ved nok om hardware til at
arbejde i Studiedata (og samtidig er indstillet på at arbejde over gratis i
deres fritid). Dertil har lagerudleveringen medført en masse tidskrævende
administrativt arbejde, som vi hellere vil spare væk og i stedet bruge tiden
på at blive bedre til det, vi er bedst til og som er grundstammen i
virksomheden; at finde de bedste nye produkter og servicere kunderne pr.
postordre.
(Denne tekst har hele december måned 2004 været tilgængelig på vores
forside)
**************************
Så, Der var en gang.....
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk