Seagate 7200.7 virker ikke?
Fra : Mikkel Westh

Dato : 16-02-05 14:26

Jeg er ved at samle en computer for et familiemedlem, og har i den anledning
købt en Seagate 7200.7 160 gb med IDE interface. Når jeg tilslutter subj.
til den nævnte computer, og starter en windowsinstallation,genstarter den så
snart den skal bruge harddisken.
Den er sat til Primary Master og DVD-drevet som Primary Slave.

Når jeg sætter den til min egen computer, kan den genkendes i bios, men når
jeg starter på siger den: "Secondary Master ATAPI Incompatible". Dette lyder
mærkeligt, da den sidder som sec. slave. Her sidder min egen WD Raptor som
Third Master (S-ATA).

Computeren jeg er ved at samle består af:
Asus K8V-X
Amd 3200+
2*256 mb Kingston HyperX PC3500.
Seagate 7200.7 160 Mb IDE.

Min egen:
Soltek Qbic EQ3401.
Intel P4-C 3000.
2*512 Mb Elixir PC3500.
WD Raptor 74 Gb S-ATA.

Kan i hjælpe?

Mvh. Mikkel

Fra : Mikkel Westh

Dato : 16-02-05 22:35

"Mikkel Westh" <mikkelwesth@hotmail.com> wrote in message

[snip]

Undskyld. Jeg havde helt overset undergruppet *drev.

Mvh. Mikkel