Digitalkamera godt eller skidt??
Fra : BPC

Dato : 14-02-05 17:38

Fra : Brian Lund

Dato : 14-02-05 19:08

> Hejsa...
>
> Hvad siger i til den her??

http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=7760&UserCtxParam=0&GroupCtxP
aram=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=463242537

> Er det godt eller skidt??

Svært at sige uden at have haft det i hænderne, men jeg er ret sikker på du
kan få et bedre kamera til de samme penge (hvadend det koster).

Jeg kan personligt anbefale Canon's Powershot og Ixus serier når det skal
være kompaktkamera...
Men uden at vide hvad dine behov, og hvad dit budget er, er det svært at
hjælpe!

Du kan også prøve at spørge i dk.fritid.foto

Brian

Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-02-05 19:24

"BPC" <salg@bp-computersREMOVE.dk> skrev i

> Hvad siger i til den her??

http://www.acer.dk/acereuro/page4.do?dau22.oid=7760&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=5&ctx1=DK&crc=463242537

Det ligner fuldstændig det Medion, Aldi havde på tilbud i onsdags. Knapper
og spec er tilsyneladende helt ens.

Jeg har lige prøvet det, og det virkede *meget* langsomt, men billederne er
ok. Men føj, hvor var det langsomt...

Claus

Fra : BPC

Dato : 15-02-05 00:31

Tak for jeres svar... har før haft 2 canon powershot et A200 og et A85 og
tror også at jeg vil holde mig til canon serien, og så vælge et IXUS denne
gang.. det var blot for at høre hvad det var for noget..

Mvh Brian

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 16-02-05 00:43

BPC wrote:

> og tror også at jeg vil holde mig til canon serien,
Det er indtil du har prøvet et Pentax.

mvh
Henning