Rep. af Panasonic X70 (i Aalborg)
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 15-02-05 17:46

Hej

Min svoger har en Panasonic X70, hvori strømindtaget i bunden er gået i
stykker. Telefonen vil ganske enkelt ikke oplade, når opladeren tilsluttes.

Findes der et sted, virksomhed som privat, der kan udbedre denne fejl
til en billig pris? Hvis det kan ske i Aalborg vil det være helt optimalt!

På forhånd tak!

FUT: dk.teknik.telefoni.mobil

--
Peter Farsinsen
peter at farsinsen dot dk

Fra : Mogens

Dato : 27-03-05 18:42

Hej

Jeg bor i Aalborg c. og har udstyr til rep. af disse..

Jeg vil uden at sætte tid og garanti tage 150 kr.

Mvh.
Mogens

Fra : Mogens

Dato : 27-03-05 18:43