ComX IPtelefoni
Fra : Peter Mortensen

Dato : 15-02-05 08:14

Hej NG

Er der nogle der ved hvilken VoIP adaptor ComX benytter?

Er der nogen der har prøvet hvor god lyd kvaliteten er?

/Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-02-05 20:00

"Peter Mortensen" <pm@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogle der ved hvilken VoIP adaptor ComX benytter?

Nu er det ikke separate VOIP adabtere de benytter, men en integreteret
gateway med QOS og så 2 VOIP porte...

Der er blevet brugt en del af Allied Telesyn+s AT-RG613 serie til Ethernet
og Fiber

Der er desuden brugt en sort model jeg ikke kender producenten af..

Men nu er der meget udvikling omkring de bokse, så man kan ikke sige præsis
hvilken.

> Er der nogen der har prøvet hvor god lyd kvaliteten er?

Nej har ikke prøvet men vil da tro de lever op til god lydkvalitet.

Fra : Svend

Dato : 06-03-05 20:15

telesyn (www.telesyn.it)
--