hestehandler??
Fra : Trine

Dato : 24-05-01 17:49

Hej alle

Jeg er ny her i gruppen, så jeg præsenterer lige mig selv
Jeg er en "pige" på 26 år..jeg har redet i 10 år...men har holdt pause nogle
år...nu er tiden inde til at genoptage hobby´en.

Er der nogen der kan anbefale et godt sted at købe hest??

Det skal være en ren råhyggehest.....
Jeg bor på Amager, og ville samtidig høre om der er nogen der ved hvor man
kan få opstaldet privat her i nærheden???

Mvh
Trine

Fra : Aleks & Karina

Dato : 25-05-01 07:28

Hvad med et stutteri? Den har jeg købt min hest, det er jeg fuldt tilfreds
med. Man skal ikke købe hesten hos en hestehandler, for de snyder en gang i
mellem.

Karina

Fra : Sverre Stokke

Dato : 25-05-01 08:41

temka@jyde.dk,Ny-Internet writes:
>Man skal ikke købe hesten hos en hestehandler, for de snyder en gang i
>mellem.
Ja, en gang i mellem - måske. Men jeg har kendt mange, der har handlet hos
Eliasen i Slangerup og fået en perfekt behandling. Et par stykker har købt
heste, som ikke rigtigt var, hvad de havde brug for - og der var ingen
problemer med at få dem byttet. Jeg har selv solgt to heste til ham og fik
en fair pris. Selvfølgelig mindre end, hvis jeg havde solgt privat, men så
sparede jeg til gengæld mange timers telefonisk salgsarbejde og besøg af
mere eller mindre seriøse købere - for slet ikke at tale om dem, der lover
at komme og bare udebliver.
Eliasen er af mange kendt som manden, der meget ofte kan levere præcis den
hest man vil have.

Hilsen Sverre.

Fra : Trine

Dato : 25-05-01 16:43

Tak for jeres råd...har du et tlf-nr..eller en adresse til ham??

/Trine

Fra : Sverre Stokke

Dato : 25-05-01 19:22

musen@kirstein.dk,Ny-Internet writes:
>Tak for jeres råd...har du et tlf-nr..eller en adresse til ham??

47 33 43 19.

Han bor på Slangerup Overdrev, og det er lidt svært at finde hans gård.

Husk at gør dig helt klart, hvilken hest du ønsker - også prismæssigt. Og
lad os endelig høre, hvordan det kommer til at gå.

Hilsen Sverre.

Fra : Anet

Dato : 25-05-01 22:25

Hej Trine

Velkommen her i gruppen. Hvis der en speciel race du gerne vil have så find
racens hjemmeside og gå ind der og se hvilke heste der er til salg. Jeg har
selv en frederiksborghoppe på 5 år som jeg fandt på hjemmesiden. Det er
frederiksborg nr. 3 jeg ejer og jeg syntes at det er en god race til hygge
og skovtursridning.
hilsen
Anet