Hestevideo
Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 24-05-01 13:33

Hej

Er der nogen der ligger inde med Gitte V. Naldal's videoer hun har lavet 2
stk. " Kropssprog som kommunikation" og " Trailerlæsning" Hvis nogen
gør, så vil jeg meget gerne høre herfra.

Med venlig hilsen
Betina Nielsen
Betina@pc.dk

Fra : Tina

Dato : 24-05-01 14:45

Du kan bestille dem hos Gitte Naldal på www.horsemanship.dk

Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 24-05-01 18:14

Hej Tina
Tak for det, men jeg er desværre nødt til at spare lidt på pengene for
tiden, og ville gerne hvis jeg kunne købe dem brugte, eller evt. låne/leje
dem ....

Fra : Tina

Dato : 25-05-01 05:58

Ja, det kender jeg, men jeg har dem desværre ikke - men ville også gerne
købe dem brugt.

Fra : Sofie Hauch

Dato : 07-06-01 08:25

Tina <tikla@image.dk> wrote:

> Ja, det kender jeg, men jeg har dem desværre ikke - men ville også gerne
> købe dem brugt.

Jeg har Gittes første video om kommunikation, og den er rigtigt god!
Lige for tiden har jeg lånt den til et par rideveninder, men drop en
mail hvis du vil se den (må man egentlig det ...??)

___________________
Sofie Hauch
MissSophie@operamail.com

Fra : Claus & Betina Niels~

Dato : 08-06-01 06:59

Hej Sofie

Jeg vil meget gerne låne videoen og se den, hvis jeg må. Jeg kan ikke se
nogen problemer i at du udlåner dine ting, det er fuldt lovligt...

Med venlig hilsen
Betina Nielsen

Fra : Anet

Dato : 11-06-01 10:45