www.jytte_er_en_spammer_fra_Saxild.dk
Fra : Mette P.

Dato : 14-02-05 19:03

Google er min ven, det er "fake-jytte" ikke. Men hvis I andre ser en
fornøjelse i at labbe i jer af hendes spam, så velbekomme

http://forum.tnactas.dk/viewtopic.php?p=12303&highlight=#12303

Flooot Jytte, håber du fik scoret lidt god PR?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-02-05 19:43

Mette P. wrote:

> Flooot Jytte, håber du fik scoret lidt god PR?

Jeg synes faktisk, at denne her er sjovere:
http://www.tnactas.dk/?action=brugere&mode=pub&submode=detaljer&id=64

Og når vi sammenholder med et whois opslag hos www.dk-hostmaster.dk
- så er der vist ikke nogen tvivl om, at Karsten Knoblauch alias
jytte_hilden@hotmail.com - er reklamespamer i denne gruppe...

www.saxild.dk
Registrant:
Handle: KK6377-DK
Navn: Karsten Knoblauch
Adresse: Strandvejen 6
Adresse: Saksild
Postnr. & by: 8300 Odder
Land: Danmark
Telefon: +45 40945599
E-mail: karsten@odder.com

www.fiskebiksen.dk
Registrant:
Handle: SF4428-DK
Navn: Saxild Fiskeudstyr
Adresse: Strandvejen 6
Adresse: Saxild
Postnr. & by: 8300 Odder
Land: Danmark
Telefon :+45 40945599
E-mail: fiskeudstyr@saxild.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Mette P.

Dato : 14-02-05 19:50

"Mette P." <Mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://forum.tnactas.dk/viewtopic.php?p=12303&highlight=#12303
>
> Flooot Jytte, håber du fik scoret lidt god PR?

Tilføjelse: Da "jytte" allerede har været ude med slettelakken på 1. link,
ligger screendumpet her:

http://www.airsoftzone.dk/asz_pics/jytte.JPG

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-02-05 20:22

> Flooot Jytte, håber du fik scoret lidt god PR?

Jeg synes nu ikke, den var så god.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/09/05)

Fra : Claus

Dato : 14-02-05 22:06

Nu falder det her nok lidt udenfor emnet, men jeg syntes det er super godt
at Mette P , Jens Bruun , Niels Riis , kan skrive på den samme tråd og være
enige , dermed ikke sagt at man skal være enige altid , men der er da rart
når det lykkedes...

Mvh

Claus

Fra : Mette P.

Dato : 14-02-05 23:49

"Claus" <corry9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> enige , dermed ikke sagt at man skal være enige altid , men der er da rart

Nå, men det skal jo heller ikke være en gabestok det her. Det er antageligt
sur r*v at sælge fiskegrej i en jysk provins by om vinteren, så et lille
kreativt frispark for at lave lidt flow, ja jeg ville måske gøre noget
lignende. Der er jo ikke nogle af os "sarte kræ herinde" der er gået
grædende i seng af den grund.
Meen, det kunne da være flot hvis Saxild gav et lille anerkendende trut som
slut på "salgskampagnen"

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-02-05 00:56

Claus wrote:

> [...]
> enige , dermed ikke sagt at man skal være enige altid , men der er da rart

Der er vel ikke så meget at være uenige om.

Men det det er godt nok spøjst, for havde det været for en tre-fire
år siden, at Karsten Knoblauch havde lavet dette stunt, så havde det
medført noget nær en storm, og mindst hundrede indlæg i
news:dk.admin.netikette, og der var indløbet så mange klager til
hans ISP's abuse, at hans Internetforbindelse var blevet cuttet - og
lagt på hjul og stejle...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen