Dyremishandling
Fra : Gainsbourg

Dato : 16-02-05 04:37

Jeg ved ikke om I kan huske sagen om den frygtelige dyremishandling fra
Saxkøbing http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=339728/

Men der er udlovet en dusør i håb om, at kunne pågribe gerningsmændene -
foreløbig på over 15.000 kr doneret af private.

Hvis du vil være med til at gøre noget, så kan du give et bidrag til dusøren
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/ Hvad enten det er 500 kr eller en
50'er - så hjælper det alt sammen med til at lokke oplysninger frem - jeg
har selv givet 100 kr, i håbet om at det kan være med til at hjælpe. Du skal
ikke betale noget nu - kun hvis de fanger dem og dusøren kommer til
udbetaling.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-02-05 09:01

Ja lad os krydse poter for at de bliver fanget, stod det til
mig blev de låst inde og nøglen smidt i havet.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 16-02-05 12:04

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> Ja lad os krydse poter for at de bliver fanget, stod det til
> mig blev de låst inde og nøglen smidt i havet.

Ja, så flink tror jeg ikke jeg ville være, hvis jeg skulle bestemme
Håber de bliver fanget snart.

--
Hilsen Denise

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-02-05 12:03

> [...]
> Ja lad os krydse poter for at de bliver fanget, stod det til
> mig blev de låst inde og nøglen smidt i havet.

Stod det til mig skulle de selv have samme tur.
Hader sådan noget, kan bare slet ikke have det.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 17-02-05 01:40

Gainsbourg skrev:
> Jeg ved ikke om I kan huske sagen om den frygtelige dyremishandling fra
> Saxkøbing http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=339728/

AAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHH!!!!
Sådan en sadist skulle selv udsættes for det samme!
FØJ!

> Hvis du vil være med til at gøre noget, så kan du give et bidrag til dusøren
> på http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/

Og hvad hulen er det for en gang amatørPIS!
Jeg indtastede mit navn, adresse, og 500 kroner.
Og så fik jeg beskeden "tusind tak for din henvendelse. Du vil høre fra
os hvis dusøren falder til udbetaling".
Ingen form for verifikation af at jeg havde indtastet korrekt
navn/adresse - og at jeg stod inde for beløbet. Jeg kunne lige så godt
have indtastet navnet på min nabo eller hvem som helst. Ikke en gang mit
personnummer ville de have.
Føj.
Jeg troede sgu ikke, at Dyrenes Beskyttelse var så amatøragtige.
Man skal vist ikke regne med, at få mere end 10% af de lovede beløb ind,
hvis narrøvene bliver fanget.

-Rune