Kan ikke lade være OT
Fra : Coppi

Dato : 15-02-05 19:30

Hej.

Jeg ved godt det her handler om hunde, men jeg kan ikke lade være med, at
prale lidt.

Vi har hund, kat og lidt Herefordkvæg.
Lørdag midt under snestormen fik den ene af vores kvier kalv og for det ikke
skal være løgn, så fik en anden af dem tvillinger i går aften, helt uden
hjælp.

Dygtig pige.

Coppi

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-02-05 19:35

"Coppi" <annie321@privat.dk> writes:

> [...]
> skal være løgn, så fik en anden af dem tvillinger i går aften, helt uden

Altså! Den slags ting kan man da ikke sige uden at sende et link med
til billeder!

Tillykke med de tre små. Og så er den vel ikke kvie mere. :)

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Nana Sørensen

Dato : 15-02-05 20:05

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke
> skal være løgn, så fik en anden af dem tvillinger i går aften, helt uden

Åårh, kalve! De er bare så søde. De der store brune øjne. Uh. Tillykke
med dem. Og flot at hun klarede tvillinger helt alene. Er det normalt at
de får tvillinger? Har aldrig hørt om det før.

Mvh. Nana

Fra : Preben

Dato : 15-02-05 20:24

> [...]
at
> de får tvillinger? Har aldrig hørt om det før.

Ja de er søde...og så smager de fortrinligt..)
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 15-02-05 22:53

"Preben" <preben_fjern_@showdogs.dk> skrev i en meddelelse

> at

> Ja de er søde...og så smager de fortrinligt..)
> venlig hilsen
> Preben
> www.showdogs.dk

Ja, de gør. Fik også lyst til kød lige pludselig.
Gad godt at bo på en gård. Når ens kæledyr bliver voksen og ikke er nuttet
mere, så kan man bare æde den.

Fra : Leyna

Dato : 16-02-05 00:33

On Tue, 15 Feb 2005 22:53:16 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>Gad godt at bo på en gård. Når ens kæledyr bliver voksen og ikke er nuttet
>mere, så kan man bare æde den.

Man æder ikke sine kæledyr, heller ikke selv om man bor på en gård!

Og selvom ens hunde bliver store og skrumlede, så er de da altid
nuttede!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:01

> [...]
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Hehe... MIn "tante" boede på en gård. Og jo, de åd deres kælekaniner og
kalve, når de var voksne.

Fra : Leyna

Dato : 17-02-05 15:10

On Wed, 16 Feb 2005 16:00:41 +0100, "Nana Sørensen"
<dodo20038@tiscali.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Hehe... MIn "tante" boede på en gård. Og jo, de åd deres kælekaniner og
>kalve, når de var voksne.

Kaniner og kalve er IKKE i kategorien kæledyr. De anses som
landbrugsdyr.
Snakker vi kælekaniner, så er vi over i langt mindre racer end
slagtkaninerne...

Men jeg bor altså på en gård, og jeg ku' aldrig drømme om at æde
hverken hunde eller katte... heller ikke selvom pengene ofte har været
meget små!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-02-05 15:34

Leyna wrote:
> Men jeg bor altså på en gård, og jeg ku' aldrig drømme om at æde
> hverken hunde eller katte... heller ikke selvom pengene ofte har været
> meget små!

Bare lad værer Leyna, du har garanteret fantaseret over hvordan
Vaks ville smage i en lækker flødesovs

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 17-02-05 20:44

On Thu, 17 Feb 2005 15:33:49 +0100, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Bare lad værer Leyna, du har garanteret fantaseret over hvordan
>Vaks ville smage i en lækker flødesovs

Naaah, men Angel kunne måske blive en godbid?!
Iøvrigt er der noget mere sul på Hansen! *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-02-05 20:58

> Naaah, men Angel kunne måske blive en godbid?!

Mums, fed og lækker er hun godt nok den lille

> Iøvrigt er der noget mere sul på Hansen! *G*

Så smider vi ham på grillen til sommer

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 17-02-05 23:16

On Thu, 17 Feb 2005 20:58:02 +0100, "Pwh"

>Mums, fed og lækker er hun godt nok den lille

Hihi... Bare du ikke selv æder hende!

>Så smider vi ham på grillen til sommer

Det behøver vi slet ikke. Vi slagter Nanas lår i stedet! *LOL*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-02-05 09:46

Leyna wrote:

> Det behøver vi slet ikke. Vi slagter Nanas lår i stedet! *LOL*

Det har hun jo faktisk selv tilbudt, så må vi håbe at Nana er lækker

/Jens (der ikke er værd at æde)

Fra : x Vuf x

Dato : 18-02-05 14:15

On Fri, 18 Feb 2005 09:45:34 +0100, "Pwh" wrote:

>Det har hun jo faktisk selv tilbudt, så må vi håbe at Nana er lækker
>/Jens (der ikke er værd at æde)

Det er bare noget, du siger, for at slippe for at blive ædt! ;-D

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Pwh

Dato : 18-02-05 17:19

> Det er bare noget, du siger, for at slippe for at blive ædt! ;-D

Ok Sonja, der fik du mig. I virkeligheden er jeg en lækker steg

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 18-02-05 20:58

On Fri, 18 Feb 2005 17:19:04 +0100, "Pwh" wrote:

>Ok Sonja, der fik du mig. I virkeligheden er jeg en lækker steg

HA... Got you! ;-D

Fra : Pwh

Dato : 18-02-05 21:09

> HA... Got you! ;-D

Ja det kunne du tænke dig nu hvor jeg har indrømmet
at jeg er en lækker steg

/Jens (som kun har en kvinde i sit liv, Angel)

Fra : x Vuf x

Dato : 18-02-05 23:30

On Fri, 18 Feb 2005 21:08:37 +0100, "Pwh" wrote:

>Ja det kunne du tænke dig nu hvor jeg har indrømmet
>at jeg er en lækker steg
>/Jens (som kun har en kvinde i sit liv, Angel)

Sonja som kun har 2 mænd i sit liv...Disco og Domingo! :-þ

Fra : Pwh

Dato : 19-02-05 10:21

> Sonja som kun har 2 mænd i sit liv...Disco og Domingo! :-þ

Du skal altid overtrumfe mig hva

/Jens (som igen tabte til Sonja)

Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-05 11:27

On Sat, 19 Feb 2005 10:21:21 +0100, "Pwh" wrote:

>Du skal altid overtrumfe mig hva
>/Jens (som igen tabte til Sonja)

<Fniiis>
Som min søn siger...Så'n er reglerne!

Fra : Pwh

Dato : 19-02-05 11:44

> <Fniiis>
> Som min søn siger...Så'n er reglerne!

Hils din søn og sig jeg føler med ham

/Jens (hvis eneste søn er Tyson)

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 19-02-05 12:16

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det kunne du tænke dig nu hvor jeg har indrømmet
> at jeg er en lækker steg
>
> /Jens (som kun har en kvinde i sit liv, Angel)

Du kunne da nok låne en skruk ))

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 19-02-05 13:01

> Du kunne da nok låne en skruk ))
>
> M.V.H.....Benny..

Næh, den går ikke Jeg burde have skrevet
"med Angel som ikke tillader andre kvinder i mit liv"

/Jens

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 20-02-05 00:14

> Næh, den går ikke Jeg burde have skrevet
> "med Angel som ikke tillader andre kvinder i mit liv"
>
> /Jens

Hun ville ellers ikke brokke sig, hvis du fik en lille fjer på

M.V.H.....Benny..

Fra : Nana Sørensen

Dato : 19-02-05 04:33

> Det har hun jo faktisk selv tilbudt, så må vi håbe at Nana er lækker
>
> /Jens (der ikke er værd at æde)

Nana ER lækker. og hvis det er for hundenes skyld, så melder hun sig
frivilligt ti lårbøf-donor.

Fra : Pwh

Dato : 19-02-05 10:23

> Nana ER lækker. og hvis det er for hundenes skyld, så melder hun sig
> frivilligt ti lårbøf-donor.

Så skal de sgu ikke komme og sige at du ikke gør noget for dine hunde

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 16-02-05 10:18

Nana Sørensen wrote:

> Ja, de gør. Fik også lyst til kød lige pludselig.
> Gad godt at bo på en gård. Når ens kæledyr bliver voksen og ikke er
> nuttet mere, så kan man bare æde den.

LOL
Der er da intet til hinder for at du æder din voksne hund
Men jeg tror faktisk at en god hvalpesteg ville smage bedre
Kiloprisen på kødet er bare for høj, et lille regnestykke mht Angel
siger mig at det ville værer ca 200kr/kilo, og så har jeg slet ikke
medregnet at alle hendes 40kg jo ikke egner sig til føde

/Jens

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:01

> [...]
> siger mig at det ville værer ca 200kr/kilo, og så har jeg slet ikke
> medregnet at alle hendes 40kg jo ikke egner sig til føde

Hehe... Peanut vejer kun 3,5 kg.. Og kostede 4500. Gys... DET er sgu en
kg-pris der vil noget. LOL

Fra : Pwh

Dato : 16-02-05 17:16

Nana Sørensen wrote:

> Hehe... Peanut vejer kun 3,5 kg.. Og kostede 4500. Gys... DET er sgu
> en kg-pris der vil noget. LOL

Og tænk hvis Peanut nu smagte så godt at du derefter slet ikke kunne
spise andet, næh vi må nok hellere holde tænderne fra vovserne

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 16-02-05 23:14

On Wed, 16 Feb 2005 16:01:18 +0100, "Nana Sørensen" wrote:

>Hehe... Peanut vejer kun 3,5 kg.. Og kostede 4500.
>Gys... DET er sgu en kg-pris der vil noget. LOL

Har du ikke fortalt mig, at Peanut ikke er raceren?
Og så har du givet 4500,- for ham???

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-02-05 01:40

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse

> Har du ikke fortalt mig, at Peanut ikke er raceren?
> Og så har du givet 4500,- for ham???
>

> --
> Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

Jo, han er en ægte chihuahua, men har ikke stamtavle. Dengang da vi fik ham,
var der ikke så meget at rafle om, jeg troede nemlig at de kostede ca 5000
uden stamtavle.
Baby kostede kun 3000. Men det var ikke derfor vi valgte hende. Hendes
opdrætter er bare SKØN. Og vi kunne se både moren og faderen sammen. Hun er
bare så sød. Selv nu, flere mdr efter vikøbte Baby, skriver vi stadig sammen
og udveksler billeder. hendes man var vist også RET trist over at afhænde
Baby. LOL

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 17-02-05 11:43

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe... Peanut vejer kun 3,5 kg.. Og kostede 4500. Gys... DET er sgu en
> kg-pris der vil noget. LOL

Og så er den ikke engang økologisk, eller mejerigtig. ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Mette Andersen

Dato : 17-02-05 09:17

[snip]

> Ja, de gør. Fik også lyst til kød lige pludselig.
> Gad godt at bo på en gård. Når ens kæledyr bliver voksen og ikke er nuttet
> mere, så kan man bare æde den.

Mind mig lige om ikke at tage imod invitationer til middag hos Nana...=P

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-02-05 11:00

"Mette Andersen" <jadetkuduli@etstedi.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]

> Mind mig lige om ikke at tage imod invitationer til middag hos Nana...=P

Hehe... Som sagt: Kg-prisen er for dyr. LOL
Ej... Kunne sgu ikek æde en hund. Har en teori om at den ville smage
dårligt.Men jeg kan ikek afvise at jeg ville spise Peanut i tilfælde af
hungersnød. Men ok, der vilel kun være til een bøf, så jeg ville nok beholde
ham i stedet. LOL

Fra : Pwh

Dato : 17-02-05 12:57

> [...]
> dårligt.Men jeg kan ikek afvise at jeg ville spise Peanut i tilfælde
> af hungersnød. Men ok, der vilel kun være til een bøf, så jeg ville

I tilfælde af hungersnød ville det nok værer mere fornuftigt at æde dig,
nu gik et OT-indlæg da hen og blev totalt OT, vi bliver alle meldt for netabuse LOL

/Jens

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-02-05 17:50

> I tilfælde af hungersnød ville det nok værer mere fornuftigt at æde dig,
> nu gik et OT-indlæg da hen og blev totalt OT, vi bliver alle meldt for
> netabuse LOL
>
> /Jens

Hehe.... Jeg ville også slagte mit ene lår, inden jeg slagtede peanut. Kan
tænkes at jeg forbløder, men så får vufferne da gode bøffer. LOL

Fra : Coppi

Dato : 16-02-05 06:47

"> >

> [...]
at
> de får tvillinger? Har aldrig hørt om det før.

Det er vel normalt, men det sker vel cirka med samme hyppighed som ved
mennesker.
De er rigtig søde, men det der med, at lægge billeder på nettet, det kan jeg
ikke endnu.
Har fået digetalkameraet så det kommer, så skal I nok få dem.

coppi

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-02-05 09:11

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg ved godt det her handler om hunde, men jeg kan ikke lade være med, at
> [...]

Sælger I kødet når de engang skal slagtes ?
Hvis ja, hvor i DK er det ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Coppi

Dato : 17-02-05 06:56

"Hej Christian

Vi bor i Himmerland.

Og ja vi sælger kød, men vi har ikke så mange dyr, så set er ikke sådan en
hel industri og vi har kun slagtet 2 indtil nu, men jeg skal poste en besked
her når engang.

Det varer mindst et år

coppi

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-02-05 09:11

> [...]
>
> Og ja vi sælger kød, men vi har ikke så mange dyr, så set er ikke sådan en
> hel industri og vi har kun slagtet 2 indtil nu, men jeg skal poste en

Eller på trav SNABELA tiscali DOT dk

> Det varer mindst et år

Det er helt i orden.

--