Verner og verner og verner
Fra : HK

Dato : 16-02-05 12:14

Til alle der svare på verners indlæg.

Lad ham dog være så skal han nok blive tavs tænk på denne gruppe som er ok,
hvis i bliver hved med at svare ham
fortsætter han jo i al evighed prøv dog lige at bloker ham fra så denne
gruppe kan handle camping igen det skulle da helst være
sådan at alle syntes der er rart her i NG

( husk på at når man taler pænt til hinanden går det meget bedre )

HK

Fra : verner

Dato : 16-02-05 12:46

"HK" <hanskl@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sådan at alle syntes der er rart her i NG
>
> ( husk på at når man taler pænt til hinanden går det meget bedre )

HK fortæl den undrende skare, HVAD der forhindre hvem som helst i at skrive
HVAD som helst...................................... UDEN at DU skal
bestemme HVEM der skriver og hvad FOLK skriver om?

Hilsen
verner

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 16-02-05 14:13

Jeg har aldrig fundet ud af, hvad verner mission er, her i gruppen!

Allan Schuster Bach

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 14:31

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sten Bo

Dato : 16-02-05 15:48

<Per H> skrev i en meddelelse

> --
> Vh Per
>

> icq 8212837

?

Vh Sten Bo
--
Når man endelig er tilfreds, er der altid nogle der er utilfredse med, at
man er tilfreds -

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-02-05 22:40

> <Per H> skrev i en meddelelse

> ?
>
> Vh Sten Bo
> --
> Når man endelig er tilfreds, er der altid nogle der er utilfredse med, at
> man er tilfreds -
> og det gør én utilfreds.

- Per mener vel at Verner ikke har nogen mission - i det mindste ikke en
fornuftig.....heller ikke herinde !

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 17-02-05 07:41

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> - Per mener vel at Verner ikke har nogen mission - i det mindste ikke
en
> fornuftig.....heller ikke herinde !

- og så er det store spørgsmål, om denne tråd har en mission ?

/Flemming U