Til Erik M. Nielsen
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-02-05 11:30

Hej Erik M. Nielsen

Jeg har konstateret, at en person som også hedder Verner har skrevet et
indlæg i dit forum. Jeg kan oplyse dig om, at det IKKE er mig der har skrevet
dette indlæg.
Jeg giver dig mit ord på at jeg ikke HAR skrevet i dit forum, og at jeg
heller ikke fremover vil skrive i dit forum, det har du mit ord på.

En person ved navn Henrik Sørense er i dit forum ved at starte
en person hets mod min person, da det strider mod dine regler
går jeg ud fra at Henrik Sørensens indlæg bliver fjernet.

Hilsen
verner

Fra : Henrik & Karina

Dato : 16-02-05 11:58

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> en person hets mod min person, da det strider mod dine regler
> går jeg ud fra at Henrik Sørensens indlæg bliver fjernet.

Hej verner hvad med at du snart smidder dit modem i havnen så er vi
andre fri for at blive belastet af dig...

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-02-05 12:01

Henrik & Karina wrote:

> Hej verner hvad med at du snart smidder dit modem i havnen så er vi
> andre fri for at blive belastet af dig...

...og I andre holdt op med at løbe med på hans trollerier, så vi kunne slippe
for alt vrøvlet!

med anstrengt hilsen

Jan

--
Rejsedagbog fra campingtur ( Opdateret m. sidste halvdel) i SW-USA kan ses

http://jan.boegh.net/Rejser.htm

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-02-05 14:28

Jan Bøgh wrote:

> ..og I andre holdt op med at løbe med på hans trollerier, så vi kunne
> slippe for alt vrøvlet!
>
> med anstrengt hilsen

Ja filteret er ubrugeligt når hver meddelelse fra ham får 10
kommentarer. ØV

Men nu spænder vi vognen på og kører en tur til Norge på Søndag, så er
vi da fri for at høre på det så længe.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Kim Olsen

Dato : 16-02-05 15:59

Bo Børgesen skrev under dæknavnet: <ven_hj@yahoo.dk>

> Jeg har konstateret, at en person som også hedder Verner har skrevet et
indlæg i dit forum. ...

Hej BO

Tjek lige dit dørskilt - du hedder faktisk slet ikke Verner )))

Kim

Fra : verner

Dato : 16-02-05 20:41

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indlæg i dit forum. ...
>
> Hej BO
>
> Tjek lige dit dørskilt - du hedder faktisk slet ikke Verner )))

Tåbe.

Hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 16-02-05 22:50

KLIP

"> >

> Tåbe.
>
> Hilsen
> verner

Tåbe - stod der virkelig det på dørskiltet

Hilsen Torben

Fra : vendelboen

Dato : 18-02-05 01:06

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har konstateret, at en person som også hedder Verner har skrevet et
> indlæg i dit forum. Jeg kan oplyse dig om, at det IKKE er mig der har
Er det det forum, som du, som du dagen før skrev følgende om:

Citat::"Kære hylere!
Nu er der kommet et nyt forum som lige er jer ! Det er præcis jeres
kop te !
Skynd jer der over og bliv der."

For heller ikke så lang tid siden, hånede du andre for ikke at kunne styre
deres nysgerrighed:

Citat: "Din hjerne kunne ikke styre din nysgerrighed mere HVA DO
....hahahahh
hohohohhoho"

Forøvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvad du vil i et campingforum ??

Hilsen
Flemming

PS: jeg har fjernet dit elendige råberi i citaterne

Fra : verner

Dato : 18-02-05 01:54

"vendelboen" <vendelboen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> Citat::"Kære hylere!
> Nu er der kommet et nyt forum som lige er jer ! Det er præcis jeres

Ja præcis det.

> [...]
> deres nysgerrighed: Citat: "Din hjerne kunne ikke styre din nysgerrighed

Ja du har ret igen.

> Forøvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvad du vil i et campingforum ??

Først vil jeg lige sige til dig at dine citater er korrekte, men ikke bragt
i den rigtige sammenhæng!
ALLE dine citater er mine SVAR på SVINSKE bemærkninger til mig ! DET
GLEMMER DU HELT !
og jeg SVARER i samme ånd og tone som
jeg bliver tiltalt ! finder du ikke det rimeligt?

Så spørger du hvad jeg vil i et campingforum ! Ja, jeg gider ikke igen og
igen debattere farven
på lokumspapiret og sorte striber ! Jeg gider egentlig heller ikke svare de
tåber som kun ønsker
personsvinerier og ødelægge debatten ! de ønsker ikke at debatere
campingting ,
men de får sgu tilbage i samme mønt.

Jeg vil meget hellere skrive om de forhold som bestemmer hvilke
vilkår vi skal campere på nu og i fremtiden ! HER kunne min tidligere
forening, Danmarks største fritidsforening DCU,
være en vigtig faktor ! Men imidlertid sidder der nu en bestyrelse som mere
varetager Brancheforeningens
interesser end campisternes interesser .... og de anvender metoder imod sine
egne medlemmer som man ellers
kun kender langt østfra....DERFOR skriver jeg og oplyser om de metoder denne
bestyrelse anvender
og om de forhold der er
i Danmarks største fritidsforening i dag !

Indtil d.d. er der ikke een eneste som har kunnet modbevise mine udsagn som
forkerte. Hvis vi debatterer et konkret
emne bliver der tavst når vi kommer til modargumenterne, og så går man ofte
over til nedladenhed og personsvinerier.

Men mit formål er egentlig ikke at debattere, men at så mange som muligt
læser mine indlæg og SELV tager stilling
til om DCU må købe deres sjæl og moral for et par hundrede kroners rabat i
færgebilletter i år de drager udenlands!
Indtil nu er mit formål nået. Mine indlæg er de mest læste. Ja selvom jeg
ikke har skrevet indlæg i det nye forum
er det indlæg som kun indeholder mit navn det MEST læste !! heheheh hvad gir
du mig )))

Venlig hilsen
verner

Fra : vendelboen

Dato : 18-02-05 18:34

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "vendelboen" <vendelboen@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> [KLIP]

>[KLIP]

Hej Verner

Det første citat er klippet fra første indlæg i en tråd, som du selv
startede. Mit citat er derfor bragt i den sammenhæng, du selv startede den
i.

At nogle stiller spørgsmål i en nyhedsgruppe om hvordan man fjerner sorte
striber er der vel ikke noget mærkeligt i.
At du ikke vil svare på det, fordi du syntes spørgsmålene er urelevante,
kedelige eller selvfølgelige, er jo din beslutning.
At det ødelægger debatten er noget vrøvl - nyhedsgrupper er ikke kun til
debat, men et offentlig forum hvor man kan hjælpe andre eller blive klogere
af den hjælp andre giver.

At DCU efter din mening tjeners nogle interesser, som du er uenige i har jeg
da intet i mod. Jeg er ligeglad med, hvad DCU gør.
Hvis dine meninger og afsløringer af nyheder af foreningen DCU gøren og
laden er så interresant, som du "afslører", hvorfor går du så ikke til
pressen eller et andet sted, hvor du kan få sympati og opbakning til dine
meninger.
Hvis det er så fantastisk, findes der både forbrugerprogrammer i TV og andre
medier der gerne vil give plads til en god historie. Du kunne jo også lave
en hjemmeside, hvor du selv - ligesom andre hjemmesideejere - selv bestemmer
hvad der skal stå.
Problemet er måske at det så bliver uinterresant for dig, fordi dit mål er
nogle andre end dem du skriver ovenfor.

Slutteligt er det vel ikke i orden , at du skal være dommer over hvad der
diskuteres i grupen. Hvis jeg vil have toiletpapir med små, lyserøde bamser
på og
ikke ved hvor jeg kan købe det, skal du ikke bestemme, hvor jeg stiller
spørgsmålet.

Hvor du syntes din ret til, at få modbevist dine argumenter kommer fra ved
jeg ikke. Jeg føler ikke, det er min pligt at gøre det. Om andre vil er
deres sag.
Og hvis du ikke bryder dig om personsvineri syntes jeg du skal lade være med
at skrive:

Citat:
29.1: Konen er gået fuldstændig i selvsving over at have fået et barn
31.1: Jesper Hedegaard du overgår dig selv, du har lavet et rigtigt flot
indlæg i
debatten, tillykke med din fine fremgang ))
(Du har vel ikke snydt så nogen har hjulpet dig vel ? )
31.1: sladrekællingen Bente Jørgensen
1.2: Prøv at læse Bente Jørgensens indlæg
gimpen starter normatl med at svine til ! det er hendes intelligentsniveau
13.2: Michael få en voksen til at vise dig hvordan DU kan springe
tråde/emner
over som du ikke kan lide
7.2: mon din hjerne kan fatte det?
11.2: Lille ven, få din mor til at lære dig at springe mine indlæg over hvis
du
ikke kan lide dem, eller en anden voksen.
Citat slut

Du lyder jo, som en voksen mand der både har været tyr, kører i Kabe og
Mazda 6. Indlæg, som du laver på det nivau, hører en anden aldersgruppe til.
Men da du, på trods af utallige opfordringer, ikke vil fortælle hvem du er,
kan du jo i princippet godt være 7 år.

Det er også flot, at du efter din egen mening, er blevet den mest læste i
gruppen. Det er dog ikke noget jeg "giver" noget for.
Jeg vil dog gerne se dokumentation for din påstand, som du er så glad for,
at du lavede en smiley

Med venlig hilsen
Flemming

Fra : verner

Dato : 18-02-05 22:57

> [...]

Hej Flemming

> Hej Verner
>
> Det første citat er klippet fra første indlæg i en tråd, som du selv
> startede. Mit citat er derfor bragt i den sammenhæng, du selv startede den
> i.

Dengang dette indlæg blev skrevet kunne jeg ikke rent teknisk
svare i samme tråd, men
var nødsaget til ar starte en ny tråd hvor der blevet svaret.
Hvad med alle de andre citater?

> At nogle stiller spørgsmål i en nyhedsgruppe om hvordan man fjerner sorte
> striber er der vel ikke noget mærkeligt i.

Overhovedet ikke, for min skyld må man stille disse spørgsmål een gang i
timen,
men JEG gider bare ikke læse dem, så jeg springer dem over.

> At du ikke vil svare på det, fordi du syntes spørgsmålene er urelevante,
> kedelige eller selvfølgelige, er jo din beslutning.

Ja ALLE har samme ret !

> At det ødelægger debatten er noget vrøvl - nyhedsgrupper er ikke kun til
> debat, men et offentlig forum hvor man kan hjælpe andre eller blive
> klogere af den hjælp andre giver.

Jeg mener IKKE at det ødelægger debatten, hvor har du dog det fra?
Enig nyhedsgrupper er OGSÅ til at udveksle erfaringer og hjælpe
hinanden.
Min pointe er, at JEG ikke gider læse det ! Jeg kunne ikke drømme om
at forbyde andre at gøre det selvom jeg kunne.

> At DCU efter din mening tjeners nogle interesser, som du er uenige i har
> jeg da intet i mod. Jeg er ligeglad med, hvad DCU gør.

Det er jo dit demokratiske valg.

> [...]
> laden er så interresant, som du "afslører", hvorfor går du så ikke til
> pressen eller et andet sted, hvor du kan få sympati og opbakning til dine

Jeg er overbevist om at pressen kender til forholdene i DCU, de tør bare
ikke gå i sulet på dem. Hvorfor de er så bange for det ved jeg ikke.

> [...]
> andre medier der gerne vil give plads til en god historie. Du kunne jo
> også lave en hjemmeside, hvor du selv - ligesom andre hjemmesideejere -

Jeg er ikke så IT dygtig at jeg kan lave sådanne hjemmesider og hvis jeg
kunne
gad jeg ikke, for HER i nyhedsgruppen kan du ytre dig frit UDEN censur.
Her bestemmer jeg også selv hvad der skal stå i mine indlæg.

> Problemet er måske at det så bliver uinterresant for dig, fordi dit mål er
> nogle andre end dem du skriver ovenfor.

Som jeg har skrevet før, er mit formål at skrive om hvad der foregår i DCU
og hvilke metoder ledelsen bruger imod sine EGNE medlemmer så er det læserne
selv der må vurdere og konkludere.
Jeg håber naturligvis at ledelsen bliver smidt ad helvede til en dag, og når
det
sker melder jeg mig ind i DCU igen.
Jeg tror faktisk at DCU i disse timer ryster i sine grundvolde. Det meste af
bestyrelsen i 1.Kreds skred i utide, jeg talte med en i wwekenden som havde
hørt, at flere andre kredsbestyrelser er ved at skride i utide og så
begynder det at ligne
noget nyt ))
Det er også mærkeligt at der ikke er kommet information ud om det toårige
Repræsentantskabsmøde som afholdes her sidst i februar?

> [...]
> bamser på og
> ikke ved hvor jeg kan købe det, skal du ikke bestemme, hvor jeg stiller

Det har du misforstået Flemming, jeg vil ikke være dommer eller bestemme
noget som helst ?
Jeg vil bare ikke SELV skrive og læse om lokumspapir og sorte striber ! jeg
kunne
ikke drømme om at andre skulle forbydes at gøre dette.

> Hvor du syntes din ret til, at få modbevist dine argumenter kommer fra ved
> jeg ikke.

Jeg har aldrig set det som min ret ? Hvor har du dog det fra ? Jeg har kun
skrevet,
at INGEN har været i stand til at modbevise/tilbagevise mine udsagn.

> [...]
> hvis du
> ikke kan lide dem, eller en anden voksen.

ALLE dine citater Flemming er korrekte, men du glemmer fuldstændigt
sammenhængen !
Hvorfor citerer DU ikke OGSÅ de svinske indlæg som dine citater er ET SVAR
PÅ ?
Du fortæller jo KUN den halve sandhed.

Svar lige på hvorfor du ikke bringer ALLE indlæg som dine citater er SVAR på
Flemming?

Jeg har sagt det tit og siger det gerne igen Flemming, hvis nogen sviner mig
til sviner
jeg TILBAGE, jeg vender ikke bare den anden kind til.

> [...]
> Men da du, på trods af utallige opfordringer, ikke vil fortælle hvem du
> er, kan du jo i princippet godt være 7 år.

Må man køre i Mazda 6 og Kabe på krogen når man er syv år der hvor du bor
Flemming?

> Det er også flot, at du efter din egen mening, er blevet den mest læste i
> gruppen. Det er dog ikke noget jeg "giver" noget for.

DET er der vist heller ikke nogen som har bedt dig om ?

DCUs landsformand "giver" heller ikke noget for internettet ! Kan du følge
betydningen i det du siger?

> Jeg vil dog gerne se dokumentation for din påstand, som du er så glad for,
> at du lavede en smiley

Gå ind på Google hjemmeside vedr. nyhedsgrupper der kan du se statestikken,

eller bare tæl mine indlæg og se hvor mange svar der er !
ALLENE det viser at mine indlæg har den største opmærksomhed ))

> Med venlig hilsen
> Flemming

Venlig hilsen
verner

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 19-02-05 10:02

"vendelboen" <vendelboen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Forøvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvad du vil i et campingforum ??

> Hilsen
> Flemming

og....

> [...]
> gruppen. Det er dog ikke noget jeg "giver" noget for.
> Jeg vil dog gerne se dokumentation for din påstand, som du er så glad

Kan du ikke se, at du ryger lige i fælden?? Du tager en diskussion op med
Verner, som faktisk ikke er til at diskutere med!!

Og dit indlæg vil blive starten til en ny runde.

Kunne I to ikke skrive direkte til hinanden ? - eller hvad med simpelt hen
at tie ham ihjel??

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 19-02-05 10:43

Er du virkelig så snotdum at du ikke kan finde ud
af at springe indlæg over du ikke kan lide ?

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 19-02-05 12:17

> Er du virkelig så snotdum at du ikke kan finde ud
> af at springe indlæg over du ikke kan lide ?

Er du virkelig så snotdum at du ikke kan finde ud af at quote rigtigt?

Er du virkelig så snotdum at du ikke kan springe over Flemmings indlæg, som
du tydeligvis ikke brød dig om?

Er du virkelig så snotdum at du ikke kan holde dig til emnet?

Er du virkelig så snotdum at du går efter manden i stedet for bolden?

Svaret må være nej. Snot ved godt hvilken vej det skal løbe. Det ved du
ikke.

Jeg foreslår en daglig advarsel i mod at svare på Bo Børgesens mails, så jeg
heller ikke hopper på vognen.
--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 19-02-05 15:22

> [...]
> ikke.
>
> Jeg foreslår en daglig advarsel i mod at svare på Bo Børgesens mails, så

DET kræver et minimum af hjernemasse. DU har ikke en chance.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 19-02-05 18:20

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> DET kræver et minimum af hjernemasse. DU har ikke en chance.

Du har endnu ikke lært at

- holde dit il emnet,
- gå efter bolden i stedet for manden,
- lært at quote
- og slet ikke lært at springe over indlæg du ikke kan lide.

Og du påstår stadig vi andre er snotdumme når vi ikke kan gøre det samme!
--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 19:42

On Sat, 19 Feb 2005 18:20:11 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
skrev:

> [...]
>- og slet ikke lært at springe over indlæg du ikke kan lide.
>
>Og du påstår stadig vi andre er snotdumme når vi ikke kan gøre det samme!

Det er dog utroligt så megen kællingesnak der altid er omkring det
verner skriver.
Jeg er overbevist om at han sidder og griner af jer, fordi han kan
hidse jer sådan op.

Troede i skulle dræbe trollen.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : verner

Dato : 19-02-05 14:09

> [...]

> Og dit indlæg vil blive starten til en ny runde.
>
> Kunne I to ikke skrive direkte til hinanden ? - eller hvad med simpelt hen

Vi har lige så meget ret til at skrive her som dig din idiot.

Hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 18-02-05 15:10

> [...]
> ...hahahahh
> hohohohhoho"
>
> Forøvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvad du vil i et campingforum ??

Kære Flemming

Da du udtrykker en udbredt lidt varierende opfattelse og det du
tilsyneladende forsøger på er umuligt, kommer et par kommentarer.

Det ses, formodes, at du har læst en lille smule i gr. inden du giver dig i
gang med en udfordring til subj.

Er det uvidenhed, manglende forståelse, eller ond vilje der får dig til at
ta kampen op. Er du i virkeligheden bare V eller hans bror i forklædning ,
der bare vil holde gryden i kog..... idet der har været masser af
henstilliger om at undlade besvarelser på hans indlæg. Senest i Den store
mission..

Vi prøver med varierende held at filtrere og alle, der som du, lige skal
"pisse bunken af". er på samme nivo, idet du opfordre til skænderier og kævl

> PS: jeg har fjernet dit elendige råberi i citaterne

Fint men det er altså været bedre helt at undlade citater og besvarelse.

Og du vi snakker hermed stadig ikke camping.

ØV

Fra : verner

Dato : 18-02-05 15:58

> [...]
>
> Fint men det er altså været bedre helt at undlade citater og besvarelse.
>
> Og du vi snakker hermed stadig ikke camping.

I guder, jeg troede ikke at et menneske kunne være SÅ SNOTDUM,
men man overraskes jo en gang imellem.

Hilsen
verner

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 18-02-05 17:26

> [...]
> ...hahahahh
> hohohohhoho"
>
> Forøvrigt har jeg lidt svært ved at se, hvad du vil i et campingforum ??

Der er flere der hedder Flemming - og den form for debat som ovennævnte
variant af gruppen står for, er ikke meget bedre end hr. Vernes niveau.

/Flemming U