Nyt forum til HYLERNE.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 15-02-05 00:07

Kære HYLERE!

Nu er der kommet et nyt forum som lige er jer ! Det er præcis jeres
kop te !

SKYND JER DER OVER OG BLIV DER.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

"Du vedkender også at administrator,redaktører og webmaster tilhørende
dette forum har ret til at FJERNE....RETTE (de mener redigere i dit
indlæg) eller LUKKE ETHVERT emne/indlæg hvornår som helst DE MÅTTE
FINDE DET NØDVENDIGT"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

HVA BA HYLERE det er faneme CENSUR lige efter jeres hoveder! De
CENSURERER og REDIGERER og RETTER i DINE indlæg nøjagtigt som det
passer dem.

Vel bekomme jer.

Skynd jer HYLERE mens der endnu er plads.

NB! Til det nye forum, så kan jeg vist ikke gøre bedre reklame for
jer.

Hilsen
verner

Fra : Michael

Dato : 15-02-05 16:18

On 14 Feb 2005 15:07:18 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:
>Kære HYLERE!
>
>Nu er der kommet et nyt forum som lige er jer ! Det er præcis jeres
>kop te !
>SKYND JER DER OVER OG BLIV DER.
Tjaee, vi er på vej! ......... meen bare rolig, vi kan da stadig være
her for at holde gang i ... )

> [...]
>HVA BA HYLERE det er faneme CENSUR lige efter jeres hoveder! De
>CENSURERER og REDIGERER og RETTER i DINE indlæg nøjagtigt som det
Tjaee, mon ikke det er IDIOTER som dig der skal cencureres væk ????
NORMALE MENNESKER er sikkert stadig velkomne!! som de forøvrigt også
er andre steder!!
Næee, lidt godt er der da i dig )

Fra : phk

Dato : 15-02-05 17:43

"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjaee, vi er på vej! ......... meen bare rolig, vi kan da stadig være
> her for at holde gang i ... )

Du er total off-topic. Denne gruppe handler om camping.

--
Per, Esbjerg

Fra : S.B.

Dato : 17-02-05 19:15

> [...]
> Tjaee, mon ikke det er IDIOTER som dig der skal cencureres væk ????
> NORMALE MENNESKER er sikkert stadig velkomne!! som de forøvrigt også

gider du ikke klippe hans indlæg væk når du svare på dem, os der har ham på
ignorer vil jo gerne slippe for at læse det

Steen

Fra : verner

Dato : 17-02-05 19:32

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

gider du ikke klippe hans indlæg væk når du svare på dem, os der har ham på
> ignorer vil jo gerne slippe for at læse det
>
> Steen

ER DER VIRKELIG EN FREMMEDKRAFT SOM TVINGER DIG TIL AT
LÆSE INDLÆGGGET NÅR DU KAN SE DER STÅR VERNER OVER?

Et godt råd til dig Steen ! Det sorte er bogstaverne ! lad være med at
kikke/læse dem
når der står verner øverst oppe i adressen ! er det for svært til nu ! kan
du følge med?
Står der verner, så gå STRAKS videre til et andet emnet eller et andet
indlæg !
Så har du højst spildt et milisekund af din tid ! ))

Hilsen
verner

Fra : Michael

Dato : 18-02-05 07:34

On Thu, 17 Feb 2005 19:14:35 +0100, "S.B."
<sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> wrote:

>"Michael" <michael@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>

>gider du ikke klippe hans indlæg væk når du svare på dem, os der har ham på
>ignorer vil jo gerne slippe for at læse det
>
>Steen

joda, han er også i mit men idioten bliver ved med at 'snige' sig
igennem!
ikke mere retursvar til verner herfra

Fra : phk

Dato : 15-02-05 17:43

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Kære HYLERE!
>
> Nu er der kommet et nyt forum som lige er jer ! Det er præcis jeres
> kop te !
>
> SKYND JER DER OVER OG BLIV DER.

Denne gruppe handler om camping. Hold dig til emnet.

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 15-02-05 18:02

> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Denne gruppe handler om camping. Hold dig til emnet.

Du vil gerne lege skolemester hva do?

Fra : Trix

Dato : 15-02-05 18:33

> Du vil gerne lege skolemester hva do?

Du kunne også trænge til nogle enetimer Verner- specielt i dansk
retskrivning. Et stavekursus ville heller ikke være af vejen.
Og ja - mit indlæg har præcis lige så meget med camping at gøre som dit !

Hilsen Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 15-02-05 18:47

"Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne også trænge til nogle enetimer Verner- specielt i dansk
> retskrivning. Et stavekursus ville heller ikke være af vejen.
> Og ja - mit indlæg har præcis lige så meget med camping at gøre som dit !

ryf

--
Høns må egentlig ha det behageligt sammen -
de siger bare kluk til alting.

Fra : Henrik & Karina

Dato : 15-02-05 23:28

Sten Bo wrote:
> "Trix" <post@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> ryf

Ja VERNER er sku den største baghyler af alle..

M.V.H

Henrik

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-02-05 11:47

Henrik & Karina wrote:

> Ja VERNER er sku den største baghyler af alle..

....og så ramte vi så bunden

vh

--
Rejsedagbog fra campingtur ( Opdateret m. sidste halvdel) i SW-USA kan ses

http://jan.boegh.net/Rejser.htm