Alternativt forum er klar til brug
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-02-05 21:07

Som nævnt i tidligere tråd her i gruppen har vi etableret et ny gratis
campingforum.
Her er plads til alle der gider snakke camping. Forummet er fra starten
indelt i grupper med tilhørende fora, men vi er åbne for konstruktivt input,
så du kan være med til at forme "alle campisters FAQ"
Forummet er fra starten af helt tomt, lige bortset fra "Nyheder" der
indeholder de få retningslinier vi har defineret for brugerne.
Vi håber I vil tage godt imod www.campingtips.dk

Med hilsen
Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
Fjern "opspam" i mail-adressen
www.campingtips.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 21:16

On Mon, 14 Feb 2005 21:06:59 +0100, "Erik M. Nielsen"
<406stopspam@tiscali.dk> skrev:

> [...]
>Forummet er fra starten af helt tomt, lige bortset fra "Nyheder" der
>indeholder de få retningslinier vi har defineret for brugerne.

Klip fra hjemmesiden

Emner der indeholder "organisations politik" er ikke velkomne

klip slut.

Jeg vil gerne vide om der er, eller kan blive tale om en udelukkelse
fra forumet.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 14-02-05 21:35

<Per H> wrote in message news:3k1211d74h402gf5bru8ijlqbk0l2d54hl@4ax.com...
> [...]
>
> klip slut.
>
> Jeg vil gerne vide om der er, eller kan blive tale om en udelukkelse

Det skulle helst ikke blive nødvendigt.
Vi håber at brugerne vil følge de regler vi har opsat, idet vi ikke ønsker
en "kopi" af bl.a udviklingen i denne nyhedsgruppe.
Det vil vi gøre alt for ikke sker, så udelukkelse kan komme på tale.
Men - vi er altså så naive at vi ikke tror det bliver nødvendigt.

Med hilsen
Erik Nielsen
www.campingtips.dk

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 15-02-05 20:46

> Det skulle helst ikke blive nødvendigt.
> Vi håber at brugerne vil følge de regler vi har opsat, idet vi ikke ønsker
> en "kopi" af bl.a udviklingen i denne nyhedsgruppe.

Hvis man nu undlod at svare på indlæg som ikke er relevante (læs:
ven_hj@yahoo.dk), kan man med et simple killfilter, faktisk få en ganske
fornuftig gruppe

Allan Schuster Bach

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-05 21:19

On Mon, 14 Feb 2005 21:06:59 +0100, "Erik M. Nielsen"
<406stopspam@tiscali.dk> skrev:

>Som nævnt i tidligere tråd her i gruppen har vi etableret et ny gratis
>campingforum.

Hov vel ikke kun campingvogne..

hvad med alle de unge der ligger i telt. '
lad os komme ned på jorden, og blive rigtige campister igen..

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 17:52

<Per H> wrote in message news:eo12119a2g2ofkkllgoodhu44j7d50jaal@4ax.com...
> Hov vel ikke kun campingvogne..
>
> hvad med alle de unge der ligger i telt. '
> lad os komme ned på jorden, og blive rigtige campister igen..
> [...]

Hej Per.

Jeg har fået teltcampisterne med!

Campingtips.dk bliver til lige netop det brugerne vil have, så indput som
dette er yderst velkomne.
--
Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 18:40

On Tue, 15 Feb 2005 17:52:22 +0100, "Erik M. Nielsen"
<406stopspam@tiscali.dk> skrev:

>Campingtips.dk bliver til lige netop det brugerne vil have, så indput som
>dette er yderst velkomne.
>--

Var det muligt inden for rækkevidde, at samle alle grupperne på siden
i èn gruppe.

Måske lidt tosset, men jeg er sikker på at hvis jeg skriver i en
gruppe, så har jeg glemt hvad det lige var for en gruppe, derfor kunne
det måske være meget rart at der et sted var samlet alle
spørgesmål/svar.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 15-02-05 18:49

<Per H> wrote in message news:fpc411llmi4sqb243frsqdstb2p96g478m@4ax.com...

> [...]
> gruppe, så har jeg glemt hvad det lige var for en gruppe, derfor kunne
> det måske være meget rart at der et sted var samlet alle

Hej Per,
Alt er muligt, men uden en opdeling tror jeg det bliver for uoverskueligt.
Men - når du er logget ind, så kan du oppe for oven, til højre klikke på
"Vis dine indlæg".
Så vises der lige netop de indlæg du har deltaget i!

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-05 20:10

On Tue, 15 Feb 2005 18:48:50 +0100, "Erik M. Nielsen"
> [...]

>"Vis dine indlæg".
>Så vises der lige netop de indlæg du har deltaget i!

ok. men jeg ville nu også beholde de forskellige grupper.

MEN jeg ville så også samle alle indlæg i en gruppe, efter dato?

på den måde kunne man vælge om man ville se allesammen et sted, eller
om man ville gå mere målrettet.

Man kan måske forstille sig at der bliver noget mere stille end der er
herinde, så det kunne være overskuligt at samle det hele også.

--
Vh Per

icq 8212837